Free background from VintageMadeForYou

fredag 30 april 2010

Valborg!!!!


Nu är den fixad!!! Och jag är nöjd! Gillar verkligen denna klänningen, så mjuk i tyget. Jag har strykt på förstärkningsband över alla sömmarna på livet, inget i ärmar eller kjoldelen. Banden är mjuka och de känns ingenting. Jiippeee!!!

Om en timme ska eleverna på skola hålla konsert och efteråt bjuds det på kaffe och tårta. De brukar alltid vara så himla duktiga, alla de som står för underhållnigen!

Sen blir tjoho hem för att hjälpa Älskade maken med städning för i kväll har vi gäster. Nu har vi det så bra att vi hjälps alltid åt, vi fyra familjer. Annars är det för stressigt med gäster en fredag tycker jag. Massor med god mat och roséprovning sak vi ha idag. Ser fram mot sommarens roséutbud om det finns några fynd.
Efer middagen går vi i alla och tittar på "Stora brasan" som Malin påminnt mig hela veckan:) Julia ska gå i fackeltåg och är med i själva tändningen, spännande!

Så inget mer idag men massor med kramar skickar jag till er alla fina!!!!!

10 kommentarer:

  1. oh vad mysigt!! Och tips på gott Rosé tages tacksamt emot!!

    Vad fin du blev i Saloon dress, den är ju som gjord till dig!

    Trevlig Valborg!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Klänningen är jättefin på dig, sitter som en smäck! Syns att du trivs i den!

    Trevlig Valborg! Vi kanske ses..


    Kramar syster

    SvaraRadera
  3. Svänger förbi och önskar dig en trevlig Valborgsmässoafton!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Men jisses amalia! Du är HOT!! i den. Superfin verkligen. Jag har inte förstått hela grejjen kring denna innan men du är verkligen BEDÅRANDE i din!! Kram

    SvaraRadera
  5. Håller med Sanni ....Du är HOT i den :-))
    Jättefin är den och sitter perfekt på dig..
    Vilken tur att du fick tag på den:-)
    Vilken härlig Valborg ni ska ha...
    Här är det regn så om det blir någon stora brasan här vet jag inte än..:-(
    Men god mat och lite vin ska det bli i alla fall, det är en sak som är säker:-)
    Ja, jag är överlycklig över dagiset:-))))
    F*n va skönt säger jag!!!
    Ha en härlig kväll vännen,
    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. såååååå fin! Hoppas den håller nu när du gjort dig besvär o sy så mycket=)

    trevlig helg kram

    SvaraRadera
  7. Ha en underbar Valborg! Saloonen är ju helt enkelt sketa-snygg på dig! Kram!

    SvaraRadera
  8. Har Unica några röda saloon dresses? Skulle gärna köpa en till (har också en blå:-))

    SvaraRadera
  9. Super fin i den! Hoppas ni haft en härlig valborg.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Hej syster yster!

    tacka för alla fina komplimanger, jag blir så glad och känner mig så fin!

    Maria: Ring Veronica som har Unica, där var kvar men det är en vecka sedan.

    SvaraRadera