Free background from VintageMadeForYou

fredag 16 april 2010

Jippi! Det är fredag!!!! Igen


Otroligt med vilken fart veckorna går!!! Så är det fredag igen och jag längtar till dagne är slut och jag kan komma hem till min underbara familj och mysa!!!
God mat, dryck och godisskålen hör till!!! Men eftersom jag gillar mat är middagen viktigast för mig. Men som många andra har jag ibland svårt att bestämma vad för gott som ska tillagas och idag är det en sådan dag. Ska vi gå på pasta eller kött? Imorgon skavi ha italiensk kyckling, med rosmarin vitlök och apelsin.
Mmm får fundera lite till:)


Idag har jag på en underbar kofta; Collwoll cardigan i royal (storlek 2) som goaste Mia köpte till mig när hon var på Kosta outlet. Den är fantastisk skön och får jag erbjudande om fler färger tackar jag inte nej. Än en gång: Tack fina Mia och kramar till dig!!

Massor med kramar till er andra med i den härliga vårsolen!!

8 kommentarer:

  1. Du passar väldigt fint i färgen royal dessutom. Ha en härlig fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh va snygg du är i den!!
    Sitter ju som smäck:-)
    Va roligt!
    Härligt med samma inställning som mig gällande fredagarna:-)
    Älskar att få vara hemma med familjen då och bara mysa och äta gott och få vara tillsammans..
    Lördagarna är inte lika heliga;-)
    Ha världens bästa fredag vackra du!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. SÅ fin du är i den! Passar dig super bra.
    Ha en underbar fredag.

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Jättefin är du! Ha en bra helg! Kram

    SvaraRadera
  5. Ser ut som om den är gjord till dig. Sitter ju perfekt!

    SvaraRadera
  6. Jättefin kofta, älskar färgen! Ha en bra kväll. Kram!

    SvaraRadera
  7. Men hallå hallå! Royal är ju färgen med stort F för dig! Önskar jag var lika snygg i royal för jag äääälskar färgen annars. Kram

    SvaraRadera
  8. Märkligt detta hur veckorna svishar förbi även om man är arbetslös och lika märkligt hur man fortsatt ser fram emot helgerna - sitter väl i ryggmärgen :)

    /Carina

    SvaraRadera