Free background from VintageMadeForYou

lördag 24 april 2010

Vilken lördag!!!

Vilken fantastiskt härlig underbart energipåfyllande lördag jag varit med om idag!!!

Tyvärr missade jag inledningen och kom timmen efter de andra till Unica i Vellinge.
Vilken butik och vilken service!!! Dit kommer jag åka igen vad så säkra, underbara Veronica och Agneta visste inte väl de ville oss. I butiken finns fler olika fina märken, vi drog väl mest i Odd Molly och ChillNorway. Eftersom jag var sen missade jag norrmannen därför måste jag dit igen eller hur;) Unica har även fina smycken.
Vi fick en goodiebag med smycken som är egendesignade och alldeles ljuvligt fina!!!

Därefter åkte vi till Malmö och vi hann äta lite sen lunch. Vi gjorde av med lite mer pengar innan vi kom till söta Tindy på Deisy Boo.

Där bjöds det på Afternoon tea och hon hade utlottning där jag vann en underbar väska!!! Jag ska visa den imorgon. Tack snälla Tindy för den!!!!!
Kom på att jag haft otroligt mycket tur i lotterier; hos Bina, Malenami och nu idag

I butiken finns massor med underbara saker och jag kan titta där i timmar. Hon har allt utom mat känns det som , fast idag fanns det med:)

I båda butiker fick vi otroligt fin rabatt, god service och väldigt trevligt omhändertagande!!!



Trötta Molly tjejer: Jeanette, Mia, Malena och Lotta!





Sara och Jenny , vilka fina tjejer!! Hoppas verkligen få träffa dem igen och Annika ( som inte fastnade på bild)

jag är verkligt glad över att få vara med idag och det kommer mer bilder.

puss på er alla fina

8 kommentarer:

  1. Hahahaha...värsta pantertanterna som sitter där ju! :D
    Tusen tack för idag. Går runt i mina fina röda 'Helga-tofflor' (som maken kallar dem för.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men vad roligt ni verkar ha haft det! Nästa gång MÅSTE jag följa med! Ohh vilka sötnosar Kramar i massssssor

    SvaraRadera
  3. stort tack för igår!!! Ses snart igen! KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Åh vad mysigt ni verkar haft det! Grattis till din vinst också, en väska! Gud så roligt..
    Ha skön solskensöndag, kram

    SvaraRadera
  5. Hej käraste vännen...
    Vilken underbar dag det var igår!!!!
    Lever på den fortfarande och alla de vackra smycken vi fick och de vackra kläderna som vi köpte!
    Jag är så överväldigad av tjejerna på Unica så underbara de var!!
    Och alla ni andra molly tjejer också såklart..
    Vilken vänskap:-))

    Och den där bilden på panter tanterna skrattade jag och Micke mycket åt:-D

    Massor med kramar

    SvaraRadera
  6. Tjena

    Superroligt att ses - det måste vi göra om!

    kram på dig

    SvaraRadera
  7. Ni hade det bra ser jag! Kram

    SvaraRadera
  8. du har en award att hämta hos mig! KRAM

    SvaraRadera