Free background from VintageMadeForYou

torsdag 8 april 2010

Det blir bara bättre och bättre!!


Eller vad säger ni?!
Med viss klump i magen mailade jag en, visade sig vara, underbar tjej på Blocket annandag påsk. I tisdags fick vi kontakt och jag flyttade över pengar, idag kom denna underbara kappa på posten. Snacka om ha tur! Det var en mening med att Lotta inte skulle finnas tillgänglig för mig när jag letade. Sitter alldeles perfekt och är i så fint skick! Jag är "in löööv"!!

Vad heter kappan? Har någon produktbilden? Är från Amore spare integritas-kollektionen.

"lalalalal"

13 kommentarer:

  1. Fiiin! Det ju den jag hade i gönt på träffen. Twill love tha back coat. Upptäckte precis att sidenbandet i fram har samma problem som de har med sidenband nuförtiden. Trasar upp och lossnar. Den som hade den innan mig har nog aldrig använt banden och därför var det inget problem innan, men jag har knytit det ibland och nu börjar det lossna.
    Inget världproblem men lite tråkigt.
    Hur som helst är det en fantastiskt fin kappa! Grattis!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken kappa, helt underbar! Grattis!! Jag köpte min Lottalotta i Stockholm och trivs superbra med den!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Åhh, det är ju samma kappa som jag har. Jättefin och den är så fin på dig. Kram

    SvaraRadera
  4. grattis till ett underbart inköp!!! Den är underbar!! Sörjer fortfarande min gråa som inte passade... (-; KRAM

    SvaraRadera
  5. Superfin. Ibland är det ju tur att det inte blir som man först tänkt sig.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vad fin! Sitter som en smäck på dig:) Kram

    SvaraRadera
  7. Amen jisses! Den sitter ju som en dröm på dig!! Grattis till ett underbart köp goding. Visst är det sorgligt att man blivit tvungen att misstro alla underbara människor som säljer Odd Molly bara för att en handfull idioter! :( Kram snutt

    SvaraRadera
  8. Vad fin du var!!! Verkligen superpassform och fin färg. Och skönt med en Blocketaffär som gick bra. :)
    Kram
    Erika

    SvaraRadera
  9. Grattis!!! Den är ju helt underbar och sitter SÅ perfekt på dig!! Förstår din lycka. :)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Åhh, grattis grattis grattis!!!
    o du om du tröttnar.... maila gärna.. :) :)

    Massa kramar

    SvaraRadera
  11. Vilken Donna!!!! WOW! Snygg kappa. Det var nog ödet det där...håll hårt i denna klenod, för den är verkligen underbar!

    Tack för dina alltid så varma ord hos mig! Ja, lilla mormor har fått leva ett bra liv och hon är 80 år. Jag hoppas dock att det blir en lugn och bra tid hela vägen fram till slutet. Jag vill inte se henne lida. Morfar gick bort i skelettcancer och hans sista tid var hemsk, han hade sådana smärtor...ändå sjöng han för mig en vecka innan han gick bort...sådan kämpe!

    Kram!

    SvaraRadera
  12. Hej vännen!
    Nu är jag tillbaka!
    Äntligen har jag fått tillbaka min dator...:-)
    Måste bara säga, vilken underbar kappa du har fått tag på!
    Jag kollade in den på Blocket..
    Men det var inte min storlek....
    Trevlig helg!
    KRAM

    SvaraRadera
  13. Glömde skriva kappan heter, #578 Twill Love Tha Back...
    (Tror jag..)
    Min drömkappa, söker en grön storlek 4

    SvaraRadera