Free background from VintageMadeForYou

lördag 17 april 2010

Nyklippt och fin


Ber om ursäkt men idag är jag dålig på att lämna kommentarer efter mig!
Älskade maken har börjat härja i köket och han ska få lite assistans, dvs jag går in och tar över helt;)
Ska prova en italiensk kycklingrätt med apelsin och härlig rosmarin samt vitlök. Men något gott som starter? Köpt underbart franskt lantbröd på ett bagerie i stan i morse och på det kan man lägga lite tapenade eller mousse de canard. Så mycket gott det finns : jag är hungrig!!

Idag har jag på mig en goding från kollektionen Maestress Selectif - hösten 2008.
Har storlek 1 för den är ganska rymlig, normalt har jag ju storlek 2.
med mig busar den ena godingen medan den andra är fotograf.

Kramar till er alla fina!!

8 kommentarer:

  1. Åh så fina ni är bägge två:-))
    Den där blusen jagar jag så ser du den i 2 och som inte är någon kopia så tänk på mig;-)
    Såna där fina rätter har jag aldrig vågat mig på men det låter underbart gott..
    Ska ta och våga lite mer i köket sen i det nya huset när jag får mitt drömkök:-D
    Ta det lugnt med vinet idag:-D
    Ha det bäst vännen, snart ses vi,
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Så fina ni är, bägge två! De är så fina summer of 2007 tunikorna. Har jag fått ditt kontonummer? Skall titta efter. Har lite pengar till dig, men avvakta med att skicka. Om jag får vara så fräck tänkte jag helt enkelt att vi kunde träffas när jag skall "hem". Vet inte riktigt när det blir, men det blir snart för "skåne tarmen" rycker ordentligt.. :D Kramisar

    SvaraRadera
  3. Jättfin tunika och fin i håret är du:) Maträtten lät gudomlig! Ha en fin lördagkväll. Kram!

    SvaraRadera
  4. Vad gott det låter!
    Man blir ju hungrig..
    Fina är ni båda två!
    En av mina stora favoriter Summer of 2007 tunic!
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  5. oh vilka snygga tjejer! längtar tills vi ses om en vecka! Kramar

    SvaraRadera
  6. Finaste tjejerna!
    Men va!!?? Ska du inte ha dem? Varför inte? Vilken storlek var det på dem? Vad vill du ha för dem?
    Kram

    SvaraRadera
  7. Tack:
    Mia: inget svårt alls! det mesta sköter sig i ugnen själv.

    Inga bekymmer. Jan och jag delar broderligt:)
    ja MÅNGA kopior finns det och lovar att hålla utkik åt dig för the real thing:)

    Sannibus: vi fixar det när ni kommer till Skåneland, ser verkligen framemot det!!

    Lotta: jag vet;)Du är så fin i din med de rosa-röda broderierna

    Malena: oh vad vad det blir skoj!

    Jeanette: Tack, ha svarat hos dig.

    Kramar alla fina

    SvaraRadera
  8. Japp! Se dem som köpta! Kan vi fixa betalning och överlämning nästa helg? Eller jag kan föra över pengar redan nu om du vill. Du gjorde min dag precis! Tusen tack snällaste du!!! <3
    Kram

    SvaraRadera