Free background from VintageMadeForYou

torsdag 15 april 2010

Lingon & Blåbär


Jag måste få göra lite reklam ( klart jag får, det är min blogg;)
Denna söta kofta beställde jag från Lingon & Bläbär för att ha till min Full emb smock, som tyvärr inte kom, bl a. Den är mjuk skön och fantstiskt fin på! L&B:s storlekar har alltid varit rymliga så jag tog 160/s i min och den är perfekt.
Ska se om jag kan få till en outfit bild idag med den på.

Idag är storasyster och jag hemma för hon var yr i morse. Detta hände någon gång i höstas med och hon har gått hem en eftermiddag med pga yrsel. Vi misstänker inget fysiskt utan tror att det är psykosomatiskt. Det kan ju yttra sig så olika och här blir det i form av yrsel. Men om det kommer fler gånger ska hon få träffa en doktor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar