Free background from VintageMadeForYou

tisdag 27 april 2010

Övning ger färdighet;)



Jag blir alltid så imponerad när jag ser hur bra andra bloggare är på att fotografera sig själva. Tappade räkningen på antal försök jag gjorde på lunchen idag! Det ena blev roligare än det andra, men så fick jag en trivsam paus;)
Idag har jag haft ett av lördagens inköp, blusen ( Poplin frilled blouse) som har blivit en riktigt härlig överraskning. Den är en underbar blus, känner mig kvinnlig i den och fin. Dessutom är den väldigt användbar. Givetvis mitt nya favvis halsband, från Unica of Sweden

Igår hann jag träffa söta Sara som var med lördags. Hon kom till omklädningsrummet på simskolan, hahahaha. Vi gör allt för bra affärer och lyckade köp:) Men så perfekt att bo så nära och inte vara beroende av affärernas öppettider. Man borde kanske ordna en swappar dag? Alla som vill är välkomna och så kan vi byta eller köpa av varandra samt prata och äta något.

Sannibus, när kommer du till Skåneland? Jag ska ju baka till dig:)

kramar

4 kommentarer:

  1. Har också haft på mig min idag. Gillar verkligen blusen.
    Åhhh vad är det för roligt fuffens ni har för er? Spännande!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst får man en lite galen blick när man fotar sig själv! Det är inte helt lätt. Får göra det själv för det mesta för min stackars dotter har tröttnat;) Kram!

    SvaraRadera
  3. Ett super fint kort! Jag hade denna idag med.

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Ha ha, helt plötsligt, när jag skulle skriva ditt bloggnamn så ser jag att du inte hette ’Fenixgumman’ som jag slarvigt nog läst utan Fengxumamma – det första man blir blind på...
    Ja visst blir man impad över alla som tar dagens bilder och att alla ser så naturligt avslappnade ut. Har provat och det krävs alltid ett par tio stycken sådär för att få till den naturliga looken. Det svåraste tycker jag är att titta in i spegeln utan att se vindtyrig ut =)

    Kram
    /Carina

    SvaraRadera