Free background from VintageMadeForYou

måndag 12 april 2010



Jag älskar Tradera! Att göra fynd, hitta plagg som man längtar efter och inte hittar i butiker. Det jag framför allt uppskattar är att sälja det som inte används av oss längre.
Det jag däremot inte gillar är knäppskallar! Har ni råkat ut för knäppskallar på Tradera?
Att köpare bjuder och sedan inte betalar har jag hört sedan jag började tradera men inte råkat ut för förrän nyligen men idag...
Får jag mail av en människa som undrar en sak jag inte kan svara på. Hon blir inte nöjd med mitt svar utan blir oförskämd och hotar mig! Vad är det?! Bär människor sig åt hur som helst eller är jag bara för naiv i min syn på hur man är mot varandra?

5 kommentarer:

  1. Jag har också råkat ut för några knäppgökar som den där. En del tror att dom kan bära sig åt hur som helst för dom är "anonyma" så att säga. Synd för det förtar en del av charmen med Tradera(som jag också har älskat). Kram!

    SvaraRadera
  2. Usch, vad tråkigt med otrevliga människor..
    Jag har sålt en hel del på Tradera..
    Aldrig råkat ut för någon otrevlig köpare/säljare..
    Hoppas du slipper otrevliga typer i fortsättningen..
    KRAM på dig!

    SvaraRadera
  3. Fy vad trist!!! Jag har aldrig råkat ut för något konstigt .. peppar, peppar..ta i trä.

    Men nej, sådär beter man sig inte. Däremot verkar det som om vanligt hyfs och förstånd är en saknad egenskap hos några av människosläktet där ute.

    SvaraRadera
  4. Jag har bara sålt 3 plagg på T och drar mig för att ge mig in i det igen... för en ljög och var riktigt obehaglig...
    Är fan sugen på att skriva om det...
    Hoppas du slipper stollen nåt mer...
    Vovvarna har somnat nu. Efter att ha fått lax. Därför vi lagade mat, till oss och till dem, så att de skulle få nåt gott och mjukt, till skillnad från deras torrfoder.
    Massa kram!

    SvaraRadera
  5. Nej, men så ska man inte bete sig!!! Grrrr vad jag blir arg på sådana köpare. :( Jag tycker det är SÅ synd att man inte kan ge omdöme i form av staplar på även köparna.
    Stor kram

    SvaraRadera