Free background from VintageMadeForYou

fredag 2 april 2010

Låååångfredag!


Om jag haft denna igår hade jag varit snygg på kvasten! Nu var jag istället klädd i Full emb smock i royal och det var snyggt det med.
I onsdags körde jag med tjejerna till Stockholm, Älskade maken åkte från Kiruna och mötte upp oss hos våra vänner. Mitt förvirrade huvud glömde telefon listan!!!! Annars skulle ju vackra Sannibus fått en snabbvisit av oss!! Gissa om jag retade mig, både i onsdags och idag när vi körde hem?

Igår överträffade jag mig själv genom att äta lunch igår uppe i Kaknästornet. Vet ni hur högt det är när man har svindel?! Men det gick bätte än både Kinesiska muren, Eiffeltorent och Turning torso. Jag klarade det väldigt väl och vi hade en mysig lunch.
Innan luchen var vi på Cosmonova och tittade på en spännande 3D-film om dinosaurier. De två blivande 6-åringarna satt alldeles tysta och tyckte det var så häftigt, bara lite läskigt:)
Hemma igen och laddar inför påskafton, vi är bortbjudna på två olika ställen. Ingen av dem vill man tacka nej till utan det blir att ha resår i midjan och vara väldisiplinerad.

F ö går min lediga tid till att leta efter Lotta. Jag föll för dne som många andra på träffen, den är så snygg!!! Ska nog lyckas fånga en sådan jag med!

Massor med kramar ( från en supertrött Christina)

8 kommentarer:

  1. Klart du var snygg i den!! Så himla härlig! Vilken mysig tripp ni haft till/i Sthlm.
    Sov gott och Glad Påsk!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja den är sååå fint i grått. Försöker förgäves ignorera det behovet dock då jag har klickat hem en i vitt :D Ja men du nästa gång MÅSTE du titta förbi!! Kram snutt

    SvaraRadera
  3. Haha... du är för rolig med resår i midjan och Lottajakt och allt :o)
    Du har en Award att plocka hem hos mig.
    Stor lördagskram!

    SvaraRadera
  4. Glad påsk snygging!!
    Mysigt med utflykt så där:-)
    Lotta kommer snart att dyka upp mitt framför näsan på dig;-)
    Så brukar det vara!
    Maila odd molly så kan du få listan på alla som har tagit in den;-)

    Här blir det ingen resår i midjan utan lös klänning med strumbyxor...Annars går det inte att få ner allt:-D

    Ha det gott vännen,
    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. http://www.bluelawn.co.uk/shop_by_label/Product/?pid=1904&cid=&lid=15

    SvaraRadera
  6. oh vad mysigt med lite kortsemester med familjen! Hoppas du har en skön påskafton! KRAM

    SvaraRadera
  7. Lång-Lotta fanns i almost black i en av mina lokala Mollybutiker idag. Kollade aldrig storlek dumt nog men det hängde flera stycken där så om det är den du är ute efter och inte fått tag på än så går jag tillbaka och kollar. Bara att hojta i så fall. Påskaftonskramar!

    SvaraRadera
  8. Vilken Lotta är du ute efter? Den finns i både almost black samt powder här på Åhléns samt att jag såg den i military på Mathilde. Finns en butik nära mig som har den i almost black. Vilken strl?

    Ja, den där LV väskan. Jag funderar på om återbäringen ska få bli en LV investering ;)

    Kram!!!

    SvaraRadera