Free background from VintageMadeForYou

tisdag 13 april 2010

turbulens!!



Vilken dag så många olika händelser. Morgonens begivenhet med paketen slår nog det mesta. På jobbet gjorde jag helt andra saker än vad min planering var men det är charmen med mitt arbete.
Hela tiden med solen strålande in genom fönstren!!

Att det inte plingade i min mobil förvånade inte mig eftersom jag var inne ett par minuter över 12 ;) Mycket riktigt på mailen väl hemma stod det att ingen av klänningarna finns till mig. Då annulerade jag resterande på ordern! Så fungerar det inte om man är ett seriöst företag.

Kalasandet ikväll var lyckat och Lillasyster tycker hon kan fylla år imorgon med. Så hon får mer paket:) Hon fick lite uteleksaker och det var perfekt väder ikväll för att prova dem hopprep och gatkritor bl a.

En som varit oerhört service minded är Mirjam på Idyll Interiör som skickade blusen jag haft idag; Alchemistry tunic. Den har blivit en riktig favorit hos mig, fin i färgerna och modellen, passar så himla bra till jeans. Men den är väldigt urringad så det behövs ett linne under.

Ni ser ryggen på han, den folkskygga. Han måste se vad jag gör och när Lillasyster fotade mig i morse ville han absolut vara med , lite grann;)

kramar

4 kommentarer:

  1. Både du och den folkskygge är jättefina! Och trist med Campadre, Ingen verkar ha fått Smock Dress. Kram

    SvaraRadera
  2. Vad tråkigt med smock dressen:( Du, den folkskygge är det en hund eller en katt! Kram

    SvaraRadera
  3. Han är en ståtlig ragdoll hane på ca 7 kg. Ska göra ett litet inlägg om honom någon dag Han är så fin!!!

    kramar

    SvaraRadera
  4. Så fina ni är båda två!
    Trist att inte det du ville ha fanns.

    KRAM

    SvaraRadera