Free background from VintageMadeForYou

måndag 19 april 2010

Dysterkvist



Har känt mig nedstämd trött och på uruselt humör hela dagen. Fy vad det är trist! Jag gillar verkligen inte när jag är sådan. Hur tacklar ni sådana dagar? När man knappt ids vara trevlig mot de man älskar allra mest.

Idag har jag underbart mjuka sköna Frill tunic ( heter den det?) i ljusrosa och den köptes på Tintinstyle när vi hade träff. Maken till mjuk och skön bomullstrikå har jag knappt haft tidigare. Över har jag min grandmas som jag blir lite fundersam till, är detta jag?
Men då får man se piggare ut än vad jag gör just nu. Kanske skulle tagit en papperpåse över huvudet? Men nej så här trist har jag varit idag!

massor med kramar till er alla fina

5 kommentarer:

  1. Alla har, och måste få ha såna skitdagar i bland! Även om du kanske inte tycker det själv så var du jättefin i dag:) Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Ja du hur tacklar man sådana dagar... ingen aning faktiskt jag bara genomlider dem och hoppas på att nästa dag ska bli bättre. EN STOR KRAM till dig!!

    SvaraRadera
  3. Men gumman då! Vi alla har sådana dagar och det måste vi få ha. vi får påminna oss själva om att vi inte är superkvinnor utan helt enkelt mänskliga.. Hoppas du mår bättre snart gumman! Puss

    SvaraRadera
  4. usch vad tråkigt! Men du, dagen är snart över! Och som Jeanette säger... man genomlider och hoppas att nästa blir bättre(-; Kramar

    SvaraRadera
  5. Du ska inte ha någon papperspåse över ditt söta huvud!
    Vissa dagar är jobbigare än andra, det går över min vän!
    Styrkekramar till dig!

    SvaraRadera