Free background from VintageMadeForYou

fredag 23 april 2010

Äntligen!!


Idag har jag kört hem mamma från sjukhuset!!! Efter 3 månader ,varav den först på intensvivvårdavdelning kom hon nu äntligen hem. Det är en helt annan kvinna hemma ikväll än den som varit på sjukhuset alla dessa veckor. Så skönt för henne! Tänk att få pyssla runt med sina egna saker och sova i egen säng.
Som tur är bor vi bara några minuter ifrån varandra så om hon behöver hjälp inatt är det bara för henne att ringa oss.

Ett par önskemål har hon och det var potatismos och korv samt plankstek. Plankan återstår! Ja hon ville ha champagne med och det får vi ha på söndag. Måste fira hemkomsten!!!


Imorgon är det Molly-dag både i Malmö och Stockholm! De godingarna som är i kungliga huvudstaden önskar jag en härlig helg! För oss som är i sydliga delar av landet vet jag får en härlig dag. Spännande nyheter och överraskningar samt god mat väntar. Mne viktigast av allt; fantastiskt härligt sällskap!!! Vilka tjejer jag ska få tillbringa lördagen med. Tänk att få lära känna så fina människor, bara så där. Underbart!!

kramar och ha en härlig helg

3 kommentarer:

  1. oh vad underbart att hon är hemma!!! Ses imorgon! Kramar

    SvaraRadera
  2. Åh så härligt att höra!!!
    Så könt för både henne och er:-))
    Längtar tills imorgon,
    Stor kram!!

    SvaraRadera
  3. Håller verkligen med dig om att få träffa så underbara människor bara så där! Det är ett privilegium få förunnat! 4 fantastiska bruttor i Stockholm för min del i dag. Men tänkte allt på er också. Nästa gång slipper ni inte mej ;o)
    Stor kram till både dig och din mamma!!!

    SvaraRadera