Free background from VintageMadeForYou

onsdag 21 april 2010

Jeans är ju inne;)



I morse var det Älskade maken som fotade mig. Jag var frusen och ville ha lager på. Inte f-n såg jag att de var SÅ olika i färgerna, Emb Bikette och Blues. Trodde de vat lite mer samma ton. Hahahaha tur vi suttit runt ett bord hela dagen idag:)

Snart är det lördag!!! Ska bli så himla roligt. Vår dag infaller samtidigt som Idoluttagningen i Malmö. Men det enda som kan bli besvärligt är väl om det blir brist på parkeringsplatser;)

Just nu sitter jag med slinghättan på. Hobbyfrissa:) beroende på resultatet kommer foto senare

kramar!!

8 kommentarer:

  1. Peronligen gillar jag när det är olika nyanser. Tycker nästan det ser ut som man försökt ta på sig en jeanskostym om det blir för matchat. Det här var toksnyggt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kjolen är jag lite sotis på! Hade den i varukorgen på Folkart och glömde inloggningsuppgifterna där. När jag väl kom på var kjol-fan slut! Var väl inte meningen att jag skulle ha nån. Kram!

    SvaraRadera
  3. Oavsett vad med matchningen så är du snygg! Ser fram emot att se sling resultatet på lördag.
    Ajdå är det Idoluttagning på lördag. Ja vi får väl slåss om parkeringarna. :D
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fniss...du är härlig, vet du det? Matchning till trots; du är läcker i detta!

    Snyggt läppstift också! På fotot ser det ut att matcha snyggt med linnet under...är det lite lila i? Jag är nämligen ute efter ett lila-brunt-rött läppstift men har inte hittat rätt nyans än..

    Stor kram till dig!

    SvaraRadera
  5. hihi du är supersnygg oavsett vad! Kram på dig sötis

    SvaraRadera
  6. Tycker du är super snygg!

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Tycker inte det gör något att det är olika nyanser på kjolen och jackan. hade det varit samma hade det nog sett lite tråkigt ut men jag har faktiskt inte heller sett att det är sådan färgskillnad utan har nästan tagit för givet att det är samma tyg...
    Kram Ina

    SvaraRadera
  8. Det gör inget..
    Du är så fin ändå!
    Jag har också tänkt på det, att vår Mollyträff inträffar mitt i Idoluttagningen..
    Vi kanske får in och sjunga en trudelutt?
    :)
    Trevlig kväll!
    Kram

    SvaraRadera