Free background from VintageMadeForYou

måndag 5 april 2010

Keeper?


När Folkart hade lite kampanj förra veckan klickade jag hem denna. Som ersättning för fina Saloon dress som åkte tillbaka till Humlegatan ( med tår i ögat vid avskedet). Jag provade den lila, som fina Molly Tina köpte i Stockholm men den var mycket finare på henne. Vackra Molly Dolly och Mollyista i vitt, så då tänkte jag rött. Men men den är inte riktigt för mig eller hur? Visst saknas något? Älskade maken tycker den är "för enkel", inte Odd Molly.

Dessa tunga beslut;) Får fundera lite till.

kram

11 kommentarer:

  1. Den är ju jättesöt på dig!! Älskar färgkombinationen rött/rosa.. saknar maken något broderi upptill kanske? Odd Molly är inte så väldans enfärgat i vanliga fall.

    Hoppas du finner svaret - det skall kännas helt rätt! *KRAM*

    SvaraRadera
  2. Jättefin! Jo, jag hade koll men var mer intresserad av en auktion med en wrap. Gav mig dock, hade slagit till om den blivit jättebillig. Har handlat lite väl mycket på sistone....
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Glömde ju att svara! Självklart en keeper. Tycker att klänningen är superfin på dig. I bland är enkelt det finaste:)

    SvaraRadera
  4. Tingeling,

    Nja, måste jag säga! Har sett dig i betydligt finare, håller faktiskt med maken där!

    Hade jag varit du hade jag skickat tillbaka och roat mig med 20% på iiSA i morgon tillsammans med undertecknad?

    Jag är i SE igen vid 15.00 - hade varit kul att ses då?

    Vi hörs av!
    Kramisar,
    Mollyflickan

    SvaraRadera
  5. Visst är den fin på dig, men, om du redan anar oråd om att den inte känns 100% så tycker jag du ska lämna den åter och satsa på något annat molly-aktigt som känns 100%

    Men fin är du! Jag gillar denna då den är så busig i mönstret nertill!

    Kramar i massor!

    SvaraRadera
  6. Jag tycker att den ser lite stor och oformlig ut på dig. kanske en mindre storlek? Du har så mycket annat som är snyggare och jag håller med Sara här ovanför. Känns det inte 100% brukar det sluta med att det får stanna i garderoben...
    Hittade du Lotta förresten?
    Ha en bra dag! Kram!

    SvaraRadera
  7. jag tycker den är superfin! Men som dom andra säger... om den inte känns 100% så finns det så mycket annat fint!! KRAM

    SvaraRadera
  8. Jag tycker den ser lite stor ut på dig, kan du gå ner en storlek? Kan ju vara modellen också. Har inte provat modellen men är sugen på den gråaktiga eller vita till sommaren.

    Det viktigast är ju att DU trivs, jag älskar mina Angelou dressar fast de är stora i storleken. Det är märkligt det där om det blir så man faller för något speciellt.

    ~ Livet i byn

    SvaraRadera
  9. Tycker den är super fin på dig men tycker allt att du passade enormt bra i den färgen jag köpte med. :)

    KRAM

    SvaraRadera
  10. Passar dig bra, men känns det inte helt rätt tycker jag du ska lämna tillbaka den /Kram Malin

    SvaraRadera
  11. Tack snälla ni, jag skickade den! Ni håller med om nja...

    kramar

    SvaraRadera