Free background from VintageMadeForYou

söndag 18 april 2010

Soliga härliga söndag!!!



Idag blir det ingen dagens, det besparar jag er:) Men en sådan här med jeansleggings och ett vitt linne under blusen, snyggt och bekvämt! När jag åkte till sjukhuset använde jag min Grandmas ( dark pink). Om jag tagit mig tid till att göra mig iordning kunde ni fått en outfit bild men det hade jag inte ork till.

Därför idag var min Mullegrupp i skogen och idag var det inte roligt hela tiden. Jisses vad vissa barn har svårt att göra vad man säger till dem. Då blir man något trött och less på sig själv. Vi har två flickor och sju pojkar i vår grupp, Lillasyster är en av dem. Alla barnen börjar förskolan till hösten, jag är glad att inte jag är förskolelärare! Tycker tonåringar är lättare;)

Denna helgen har gått lika snabbt som veckan, tjohoo. Besök hos frissan, gymnastik, barnkalas, fotbollsmatch, mulle och besök hos mamma. Nu längtar jag till att få krypa till kojs och krama älskade maken.

Och nästa helg blir: JIPPEEE!!!! Vi har molly träff och det ska bli så roligt. Ser verkligen fram emot att få träffa molly tjejerna igen. Mollyflickan och jag hade en snabbfika nyligen annars är det en månad sedan. Vilket inte är lång tid men så skoj det ska bli. Vi ska både hinna shoppa, prata, shoppa och prata lite till samt äta. Sedan hinner vi nog en omgång shopping och prat till:)Eller vad tror ni?
Vem mer ser fram emot en snabb vecka?

kram

5 kommentarer:

  1. Det låter som om du var dösnygg i dag! Vad kul med eran Molly-träff i Malmö:) Tur för mig att det är tatueringsmässa så jag får sno åt mig Josanne i alla fall;) Kram

    SvaraRadera
  2. *hoppar och studsar* jag hoppas denna veckan kommer gå i rasande tempo!! :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fan att jag inte tänkte på dig med klänningen... :o( Min hjärna är inte i något vidare bra skick nu (=jobbrelaterat)Sorry!
    Som jag kommer att sakna er på lördag! Tur jag har Linda att trösta mig med annars hade jag inte åkt iväg.
    Hoppas på att få frossa i många bilder från träffen i alla fall ;o)
    Massa kram!

    SvaraRadera
  4. Men vad "alla" ska på Molly-träff i helgen! Avis! Jag ska på Bounce på Globen på lördag, annars hade jag kanske också fått vara på mysig träff. Annan gång.
    Kramar Affi

    SvaraRadera
  5. Kul med ny design :)
    Även jag har labbat lite med lite nyheter, är dock betydligt fegare än du så mina förändringar är inte fullt så lekfulla.

    Hoppas att ni får det trevligt på lördag - jag ska göra vad jag kan för att vi får trevligt i 'stan'

    /Carina

    SvaraRadera