Free background from VintageMadeForYou

onsdag 7 april 2010

Tadaaa! Nyinflyttad


Som några av er redan vet har jag dämpat vårångesten genom att shoppa, massor! Börsen sinar och nu får jag njuta av det jag fått. Väntar fortfarande på ett par paket. Men idag hämtade jag denna efter ett pling, från fina Anna på Country dreams.
Jag gjorde som jag brukar och lyssnade på goda råd som gavs på träffen: "gå ner en storlek för den töjer sig" Det har jag gjort men jag funderar och ger det en chans.
Gillar verkligen färgen!

Bakom mig syns en vepa som vi köpte i Kina. Där står Lillasyster´s kinesiska och svenska namn samt en liten rad som Älskade maken och jag satte ihop.

3 kommentarer:

  1. Tycker den ser ut att sitta som en smäck!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Sitter perfekt! Väldigt fin färg som du verkligen passar i.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh så fin du är i den!
    Den färgen är jättefin på dig och storleken ser perfekt ut!!
    Jag gick ju ner i en storlek för att det inte fanns någon kvar i min, den sitter bra, kanske aningens tight om armarna men jag har ingen aning om hur tvåan hade suttit..
    Så jag är jättenöjd ändå:-)
    Och det ska du också vara, så länge den inte känns för liten för dig...
    Snyyygt baby:-)
    Skickar idag förresten för jag har inte hunnit sen avvaktade jag ett traderapaket som också skulle skickas..
    Kram Mia

    SvaraRadera