Free background from VintageMadeForYou

tisdag 20 april 2010

Tack!!



Stor kram och massor med tack för era goá kommentarer!! De värmde mig verkligen!

Att humöret var på botten fick jag förklaring till idag; herpes utslag. Jag har inte haft det på länge så jag har glömt hur det är när det börjar. Som tur är har jag kvar medicin så det var bara till att köra igång. Förmodligen utlöst av en förfärlig period som vi, som så många andra, har haft sedan årsskiftet. Tycker ändå att jag ser en ljusning ( om det nu inte är vårsolen?) och lättnad för oss.
Men idag snöade det början på kvällen följt av lite hagel och det var ca 2 grader varmt. Typiskt aprilväder:)

Lekt lite med layouten ( Sanni, även gamla hundar;)Vissa saker belv jättebra men annat har jag ännu inte klurat ut.

idag hade jag Grandmas coat och T88 Smock till slitna jeans. Snygg!!!

5 kommentarer:

  1. Vad gullig och GLAD din blogg blev :-)

    Jag tycker du är jättefin i den cerisa grandmas, älskar verkligen den färgen som gör en på gott humör!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vad härligt blommigt du fick det!! :)
    Det låter himla snyggt med din outfit!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Meeeeen vad fint här var inne :D Säg till om du vill ha mer hjälp. Betalning i form av goda kakor när vi ses är ok ;) hahah nä men skämt å sido. Bara hojta till sötis

    SvaraRadera
  4. Sååå fint du får det! Nu blir jag avis.

    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Åhh, synd att du inte mått bra! Men nu hoppas jag på enljusning snart. Nu ska det bli vår och sommar och inte tu tal om den saken. Massor av kramar!

    SvaraRadera