Free background from VintageMadeForYou

tisdag 6 april 2010

Award!!



Fina goa Josanne gav mig en award för några dagar sedan "skäms". Blev så superduper väldigt glad men tyvärr fick det andra humöret ta över. Trist!
Fast det är detta man ska ta fasta på : saker som gör mig glad!

Min underbara man och mina ljuvliga döttrar; jag har fått det fantastiska uppdrag att vara mamma till de två finaste tjejer på jorden! Varje dag gör familjen mig glad bara genom att de finns.

Att vi är friska, inte alla förunnat!

Världens roligaste jobb, inte lätt men så roligt det är att vara Skolsköterska på högstadium.

Alla goa Molly-tjejer som jag håller på att lära känna. Alla ni underbara som är så generösa och bjuder av er själva! Att tjejer så osjälviskt hjälper varandra utan egen vinning tycker jag är beundransvärt och jag är så glad över att få vara en del av det.

Mitt härliga liv!! jag är så glad över att ha det så bra som jag har.


Nu ska jag nominera andra och jisses vad många goa tjejer ni är. Men några för mig speciella är: Sannibus, Odd Molly Reality, Mollyflickan, Sara Licios, Dr Molly, Josanne m fl
En som ska ha en väldigt stor award är BINA för hennes fantastiska arbete ( bl a) med Odd Molly träffen!!!

Nu ska man egentligen länka men jag har inte hunnit gå den kursen ännu. Kursledaren och jag har haft för mycket att göra i påsk!

kramar

6 kommentarer:

  1. Naaaw men sötnos!!! Tack snälla!! Kan säga att jag är lyckligt unnad att få kalla dig vän! Underbaring som jag tyvärr bor lååångt bort ifrån, men som snabbt har fått en egen liten plats hos mig. Vet inte varför.. Känns bara.. Rätt! Puss på dig sötnos!

    SvaraRadera
  2. Men söta du, så go du är :-))
    Är också så glad att få kalla dig för vän!!
    Och så många härliga saker du har som gör dig glad:-)
    Härligt!!
    Ha det bäst vännen,
    Kram från en trött Mia

    SvaraRadera
  3. söta, snälla du!! Jag ska lära dig länka!! Det är bara att markera och trycka på symbolen som ser ut som en kort kedja sen skriver man in webadressen man ska länka till i rutan som kommer upp och trycker ok. Sen är det klart! Lättast är att markera hela webadressen man ska länka till, tryck ctrl och C samtidigt för att kopiera och sen ctrl och V samtidigt för att klistra in!!

    KRAMAR (jag ska känna lite mer på chillen och återkommer)

    SvaraRadera
  4. ha ha ha... nu när jag läser min förklaring är den ju helt oförståelig!! ring mig när du skriver och vill länka nästa gång så förklarar jag då! KRAM

    SvaraRadera
  5. Jag är kursledaren som ALDRIG har tid... trots att det är så lätt att lära ut... nytt försök imorgon??? Kram!

    SvaraRadera
  6. Hej vænnen!

    Tusen tack, vad glad jag blev! Dito, blir min ju omdelbara kommentar!

    Om du inte får rætt på lænkningen ær det bara att slå en pingeling, det ær busenkelt!

    Fredagsmyyysss i massor!
    Kram
    M

    Beklagar bokstæverna, ær i DK.

    SvaraRadera