Free background from VintageMadeForYou

söndag 25 april 2010

Molly träff a´la Unica


Vilken underbar lördag och vilka fantastiska tjejer vi mötte. Vackra Veronica ( i Nymf dressen längst till vänster) är en helt otrolig tjej! Så vänlig och vilken service hon bjöd på! Otroligt fina gåvor fick vi och de har jag invigt idag.

Älskade maken tyckte jag påminde om Hollywoodfruarna idag på Burlövs centrum;)¨


Och då syns inte det fina armbandet vi fick, bara halsbandet! Tycker han är lite stingslig;) Tror det går över...

4 kommentarer:

  1. Hollywoodfruarna kan slänga sig i väggen. För du är mycket snyggare och de har inga Mollysar, så det så :o)
    Hade jag varit på Burlöv centrum idag (har varit där, vet hur stället, och de som är där, ser ut) så hade jag definitivt blivit skitglad att se dej!!! Skönhet förgyller!
    Vad fina ni är allihopa på bilden från träffen och kul med nya tjejer också. Kram!

    SvaraRadera
  2. Hahahaha...är det tofsen han syftar på eller? Du är jättefin och passar verkligen i Grandman! :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. hahah Du är ju finast i världen!!!!!! saknar dig gumman och så fort jag kan hålla mig frisk ett tag kommer jag som en raket! Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken av Hollywood-fruarna i så fall;) Du är superfin! Kram

    SvaraRadera