Free background from VintageMadeForYou

söndag 11 april 2010

Lördagens blir dagens


Tack för alla fina komplimanger igår! Visst är hon bedårande!
Kalaset var väldigt lyckat och hon var så nöjd när jag hämtade henne.

Igår kväll hade vi vinprovning och då var jag klädd så här. Älskar min Amerind klänning och den är Odd Molly för mig. Vacker och detaljrik och på samma gång väldigt skön att bära. För att tuffa till den lite hade jag jeansjackan till. På Molly träffen hade jag skinnjacka och det är lika fräckt vilket som tycker jag.

Blir ingen dagens idag för nu har jag precis kommit hem från skogen där vi har varit med Mullegruppen i 3 timmar. Dagen efter lite fest och omålad med överdragskläder, ingen vacker syn;)

Men jag måste fräscha till mig lite för att köra till stan och handla presenter till en blivande 6-åring, Prinsessan fyller år på tisdag..
Fortsatt skön söndag!!

9 kommentarer:

  1. En av Odd Mollys finaste klänningar, speciellt den färgställningen. Jätteläckert med jeansjackan till! Kram

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt!!! Kan tänka mig att det är snyggt med svart skinnjacka. Bra att kunna variera och förändra outfitsen på olika sätt. :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Älskar färgerna i den klänningen, kanonfin på dig!

    Lilla sessan så strålande söt!!

    Kram

    SvaraRadera
  4. amerinden i den färgen är helt klart den snyggast! Kalas!

    SvaraRadera
  5. En prinsessa till. Det vimlar ju av sådana i Fenxumammaland! Alltid lika härligt att se dig i dina outfits, du är så förbannat snygg!
    Den klänningen har jag letat som en tok efter, nu trappas jakten definitivt upp ett snäpp. Söndagskramar!

    SvaraRadera
  6. oh vad snyggt!!! o din prinsessa var underbar igår (om jag nu glömde att skriva det) Mullegrupp låter mysigt! Det får vi börja på snart med stortjejen! Kramar

    SvaraRadera
  7. Den klänningen är fantastisk men när du bär den är den ord bortom fantastisk!!! Läckert att bryta av med jeans jackan :)

    SvaraRadera
  8. Hej på dej! Så fin du är! :) Klänningen är verkligen vacker på dej! :) Kramar från lilla mumintrollet i finland! :)

    SvaraRadera
  9. Åh så snyggt och så snygg du är i det!
    Den kombon kommer jag definitivt att låna av dig:-))
    Visst är jackan också underbar?!
    Ha det bäst vackra du,
    kram Mia

    SvaraRadera