Free background from VintageMadeForYou

torsdag 29 april 2010

Ledig men pank!

14 Maj klockan 10.00 - är det världspremiär för Odd Mollys Outlet på Freeport!

Massor av underbara Odd Molly-plagg till helt fantastiska Outletpriser!
Välkomna hälsar Butikschef Madde med personal!


Kan man läsa, tips av fina Katinka.
Och jag är ledig den dagen:) Men inga pengar:( så vad gör man? JO man är glad och lycklig för det man har och firar Valborg i något av de vackra som man ännu INTE använt någon gång!


Visst låter det väldigt klokt?!

kramar

6 kommentarer:

  1. Ja, väldigt klokt! Det är tur att jag har så långt dit, hade nog stått längst fram och ryckt i dörren annars;) Kram!

    SvaraRadera
  2. Absolut! Låter väldigt sunt. :)
    Men vi får nog ta och anordna någon gemensam tripp dit a la buss resa till Gekås typ eller vad säger du? ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Haha... jag är också pank just nu så det får nog bli köp nästa månad istället! Vi sitter i samma båt. Kram

    SvaraRadera
  4. Ja det lät rätt bra va :-) Jag såg detta inne hos Katinka oxå men jag tror nog att jag åker dit någon vecka eller två efter öppnandet....jag sparar ju hej vilt nu till Spanien resan till sommaren :-) men en liten kik vill jag nog ta ändå...;-)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Ja, jag kan inte åka på fredagen. Kanske senare under helgen. Stressande......vad missar man?
    Önskar jag kunde tänka som du :-)
    Kraam

    SvaraRadera
  6. Sitter i samma båt. Pank men lycklig för det jag har. Och man kan ju alltid intala sig att det ändå inte finns ett enda snyggt plagg i vår storlek på Freeport. KAN ju vara sant...
    Nyfiken på din Valborsoutfit. Kram snygging!

    SvaraRadera