Free background from VintageMadeForYou

söndag 4 april 2010

Påskdag- ingen vilodag!


Jag brukar gilla söndagar och det gör jag idag med. Idag är för att vi är lediga en dag till! Låter inte klokt men jag behöver ännu en dag, jisses vilket tempo denna helg gått i. Ibland blir inte planeringen så bra som den verkade från början och så blev det denna helg.
Jag blir dessutom trött på alla förväntningar som andra har på en! Det blir inte så bra alltid. Har väldigt svårt att skaka av mig missnöje som riktas mot mig. Det är väl gamle Luther som hytter med pekfingret.

Men inte är man mer stressad än att man kan ta sig tid att klicka lite:)Har varit lite beslutsångest vad gäller färgval men nu tror jag att jag blir supernöjd. Storasyster har fått hjälpa till denna gång!
När man nu klickat så måste Tradera hjälpa mig. Så imorgon bitti blir det att fotografera och lägga ut annons.
Ja, kanske någon är intresserad av 327:a i lite pink? Den ska ut och att par blusar till. Dessutom har jag mängder med barnkläder som behöver flytta. Märker på storasyster´s garderob att med stigande ålder blir det inte samma omsättning. Dessutom brås hon inte på mig;) Älskade maken är glad över att de inte har samma behov som sin mamma att ha många valmöjligheter vad gäller klädval.

4 kommentarer:

  1. Jag har roat mig med att lägga ut barnkläder på Tradera i dag. Det tar en jäkla tid, men när pengarna rullar in tycker man att det var värt det! Kram

    SvaraRadera
  2. Men vännen..
    Jag har lärt mig att det sällan blir som man har tänkt sig eller planerat.
    Så blir det som jag har tänkt så blir jag istället förvånad men sällan besviken för att det inte blev som planerat..
    Tur att tradera finns, jag har också lagt ut lite och ska lägga ut min tenfold som jag inte trivs i..
    Ha det gott vännen,
    Kramar i massor!!

    SvaraRadera
  3. Håller på och fixar med att få sålt saker med... Alltid ett fix detta.

    Hoppas du får en fin måndag.

    KRAM

    SvaraRadera
  4. vilken stl är det på 327:an och hur mkt vill du ha för den?

    SvaraRadera