Free background from VintageMadeForYou

tisdag 30 mars 2010

Blandad dag!!


Idag har jag haft min älskade Blues skirt. I söndags hade vackra Sannibus och jag längtade efter min:) Igår blev det av olika anledningar Fonda dressen så idag, äntligen:)
En turbulent dag har det varit med diskussioner om Saloon dress och Molly´s kvalité, eller snarare bristen på den. Min klänning gick tillbaka till Odd Molly butiken idag tyvärr. Funderade på om kära svärmor skulle besväras med att fixa den men nej. En ny klänning ska INTE börja lagas innan den används. Då är någonting alldeles fel, i alla fall i min värld. Så den gick i retur och jag inväntar något annat spännande i
stället. Väldigt trevlig service i Odd Molly butiken!!! De är verkligen goá och det blir jag så glad över. Annat är hotellets bar i lördag´s ;)

Sedan mailar söta Anna på Country Dreams om rea på en del plagg. Ja då bara måste jag klicka, ett litet klick men ack så läckert.
Sommarklänningen gick åt skogen men det finns många andra önskemål:) Det finns en listta att bocka av och den blir aldrig kortare av någon märklig anledning, tvärtom.

Imorgon ska jag och tjejerna köra till Stockholm. Älskade maken åker från Kiruna och så sammanstrålar vi imorgon eftermiddag hos vänner. Två dagars umgänge med goda vänner och tid för vila. Underbart!!

Nallen som är emd på bilden heter Isa och är nyinflyttad. Hon kommer från Lillasyster´s "faborit"affär: Build-a-bear på Triangeln i Malmö. Men hon har mycket ordentligt betalt den själv;)

Så bloggen blir tyst några dagar men jag ska försöka läsa!

kramar till er!!

4 kommentarer:

  1. Viist är kjolen underbar! Ha en härlig påskhelg!

    SvaraRadera
  2. ha ha ha nej vissa barer verkar inte vilja sälja något alls...

    Hoppas ni får en skön resa!! KRAM

    SvaraRadera
  3. Haha, ja då var du inget glad.......
    Fin i din kjol är du.
    Ha det så trevligt under påsken!
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  4. Men du är ju såååå fin!!! Ohhh önskar vi bodde närmare varandra men nästa gång jag kommer ner måste vi träffas! Duuu jag sade till i receptionen när jag checkade ut till hotellchefen. Han blev INTE glad kan jag säga och skulle direkt säga till barchefen. Så får man fan inte bete sig. Jag tänkte ta en drink där, men sket i det. Vill inte unna idioter som beter sig så! Kram snygging

    SvaraRadera