Free background from VintageMadeForYou

söndag 30 maj 2010

Morsdag!



Hoppas alla haft en bra dag både mammor och "omammor" ( som Findus säger)! Själv har jag haft en härlig söndag! Lugn och avslappnad morgon, sedan fotbollsmatch för storasyster - de vann! Solen sken så det var nästan varmt;) Undras när värmen kommer
Till min fina Collwoll cardigan hade jag jeans och över underbara Emb Bikette jeansjacka.


Vidare på 2 -års kalas hos yngsta kusinen. Det är otroligt vad ens egna blir stora när man ser dem tillsammans med yngre, häftigt.



Älskade maken kände pressen idag och hade planerat vilken resturang vi skulle gå på. Han hade bokat bord och vi körde direkt från kalaset till middags bordet. Tur att det var tårtkalas och kaffe:D Annars hade jag nog spruckit vid detta laget. Är proppmätt men ack så gott. Vi bjöd med oss min mamma som nu är betydligt bättre. Hon behöver visserligen mycket hjälp men orkar så mycket mer, underbart.

Klänningen är bland de första Odd Molly plagg jag köpte och den är verkligen älskad. Skön att ha på sig och härlig modell. Men jag har ingen aning om vad den heter, någon som vet?
Har långt kvar tills jag lärt mig att posera men ni får hålla till godo.

Hoppas alla får en underbar vecka
Kramar alla fina

3 kommentarer:

  1. VARFÖR sålde jag min Missing dress(så heter den)?! Hade en blå en gång i tiden....Har inte hittat skorna nån annanstans, har väl inte letat ihjäl mig heller. Den som väntar på nåt gott, vet du väl! Jeansjackan är årets Molly-köp hittills. Har varit värd varenda krona. Kram gumman!

    SvaraRadera
  2. Vad fin du är, både Cool woolen och Missing dress är fantastiska plagg verkligen och båda bor i min garderob också fast i andra färgställningar dock.
    Låter som ni hade en hektisk men bra dag igår!!
    Kram Ina

    SvaraRadera
  3. Härligt härligt!
    Blir glad av positiva och glada inlägg:-))
    Så snygg du är i missing dress!!
    Har själv fingrat på den ett par gånger men aldrig slagit till men du klär väldigt bra i den så jag förstår att du tycker så mycket om den;-)
    Kram sötis

    SvaraRadera