Free background from VintageMadeForYou

söndag 16 maj 2010

forts söndag



Man kan ju inte bara vara klädd i mullekläder och vandringskängor, lite molly måste man med ha.
Vi åkte till en stor Zoo butik för att köpa mat till papegojan och fiskar till dammen. Växter är det ännu inte värme till så de kan man inte köpa nu. Gäller även basilikan som jag ska ha i min örtträdgård, säljs inte. I andra halvan av maj?!

Dagens är mina Lindex jeans-så sköna, Poplin frilled blouse och Lindexväst. Älskar blusen!! Finns en röd på T som jag bevakar...

Grillat till middag men inget rosé på altanen. Fortfarande kallt!!!

massor med kramar alla fina

5 kommentarer:

  1. oh vad snygg du är! Skitläcker outfit!! KRAM

    SvaraRadera
  2. Vilka snygga jeans! Du är skitläcker bruden:) Visst fan var det för kallt att ha sandaler i dag, men det är smällar man får ta när man ska vara fin i bland;) Kram!

    SvaraRadera
  3. Så fin du är i din Poplin frilled blouse.
    Håller tummarna att du får den röda på Tradera.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Men stackars dig- har ni inte fått någon rosé på altanen ännu, det är ju det som är beviset på att sommaren, hmm i allafall våren är här :)

    Himlar tur för oss att vi har uterum som man kan mysa i :)

    /Carina

    SvaraRadera
  5. Era stackare i södern, trodde värmen hade kommit till er också. Här är det värsta sommaren, kändes inte som att jag kunde ta på annat än vita jeans i morse.

    KRAM

    SvaraRadera