Free background from VintageMadeForYou

söndag 9 maj 2010

Sköna söndag


Får börja med att be om ursäkt för jag har inte alls varit flitigare idag!

I förmiddags var min Mullegrupp ute och lillasyster fick ett av sina utbrott. Trodde det hade försvunnit men icke. Så det tog mycket av min energi, blir helt slut efter sådan pärs. Sedan skulle hon på kalas, kom hem kl 18. Det var hennes söndag, tror ni hon är pigg i morgon bitti? Det tror inte jag.
Storasyster spelade fotbollsmatch och de vann med 5-1, hemma. Mot LDB F 99, duktigt!

Kära mamma har svårigheter att laga mat själv så hon blir inbjuden hit varannan-var tredje dag. Då får man hitta på något gott, såsom fläskfilé med mozzarella ost och klyftpotatis. Blev inte så dumt men jag trixar med receptet nästa gång. Igår hade vi köttgryta med spätzle och Älskade maken körde ner med mat till henne. Men oftast äter hon hos oss, trevligare för oss alla.


Ser hur andra shoppar och klickar hem plagg. Som den shopoholic jag är måste jag nog söka hjälp för förtillfället är jag inte sugen!? Knappt man tror det är sant men jag har inget sug. Jo ett men den är så dyr så den finns inte på min karta att köpa, Nymf dressen.
Tills jag tillfrisknar så nöjer jag mig med att sälja på Tradera. Om ni har en köpare som inte betalar, hur länge väntar ni innan ni lämnar negativt omdöme?

kramar alla ni fina

3 kommentarer:

  1. Oh vad god mat ni verkar käka! Vill också ha en Nymph, men håller med att dom är för dyra. Visst var det väl brak-rea vi väntade på va?! När det gäller köpare som inte betalar ger jag dom en vecka sen blir det negativt omdöme. Om dom inte har en hållbar förklaring till varför dom är sena förstås. Kram!

    SvaraRadera
  2. Nymphen i multi väntar jag på, sååå snygg tycker jag :-) Men ack så dyr...

    SvaraRadera
  3. Jag har klickat alldeles för mycket... kanske skulle söka hjälp för det :-)
    Hoppas att du mår bra. Vi är friska för tillfället. KRAM

    SvaraRadera