Free background from VintageMadeForYou

torsdag 6 maj 2010

Imorgon är det fredag!!


Håller med linda, nu vill jag ha en riktigt ordentlig rea!!! Mina önskeplagg som är kvar vill jag ha minst 50 % rabatt på. Är det orimlig önskan?

Som så många andra har jag väldigt tempo på jobbet. När man sedan kommer hem ska mycket ordnas, middag t ex:)Tur ingen dietist kommer hit och ser matbordet. Var sak har sin tid, denna våren är så här.

Men vi har det turbulent, några ungdomar som INTE är riktigt "rumsrena"´. Skulle verkligen behöva vingklippas lite för att andra elever ska få en lite tryggare vardag. Det är energikrävande!

ska beställa nya Calou tofflor om jag bara kan bestämma om jag ska ha svarta eller vita.Man hinner inte fundera på något på arbetstid så jag får sova på saken:)

Är jättedålig på att lämna kommentarer efter mig, förlåt!

Kramar alla fina

4 kommentarer:

  1. Näää, det är ingen orimlig önskan! Jag har ett par vita Calou. Dom är jättegulliga:) Kram!

    SvaraRadera
  2. Visst är det skrämmande så många unga som mår dåligt. Och det visar sig på tusen olika sätt. Fattar att det kräver en hel del av dig min sköna. Men glöm inte bort att vara rädd om dig! säger hon som inte lever som hon lär ;o)
    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Ta hand om dig!

    Visst vore en rejäl rea nått.

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Jag kunde inte bestämma mig så jag beställde båda :S Jag veeet jag är en svag människa. Kram sötnos

    SvaraRadera