Free background from VintageMadeForYou

onsdag 19 maj 2010

Äntligen!!!



Otroligt! Jag önskade lite värme från Kungliga huvustaden av en annan skånetös och det fungerade!!! Så idag är det premiär för bara ben och leggings, ingen tjock jacka utan endast Emb Bikette som ytterplagg. Visst är det härligt!

Någon som vet vad denna ljuvliga stich heter? Den är från Sovereign kollektionen. Fantastisk kvalité!

Lillasyster är en trogen fotograf och hon kämpar på. Vissa dagar är bättre än annars och jag bjuder på alla:D

Vi är redan i mitten av veckan och jag tycker jag har så mycket kvar
att göra. Egentligen är det inte så men alla drar i mig speciellt ungdomarna som nu blir "oroliga". Nervöst när en epok tar slut och nya äventyr stundar. Spännande!

Undras om man kan fresta Älskade maken med ett glas vin på altanen idag?

kramar alla fina

4 kommentarer:

  1. Så somrig & fin! Maken borde nappa direkt tycker jag. :)
    Ha en skön kväll på altanen!

    SvaraRadera
  2. Det borde maken nappa på tycker jag. :)
    Jätte fin är du.

    KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Det finns just nu en Fields of Lace chalk i stl 0 i Tradera. Såg att du ville ha en hos Molly-Tinas blogg.

    SvaraRadera
  4. Har ingen aning om vad den heter, men den är ursnygg. Och du i den;) Skönt med värme, håller med dig. Kram!

    SvaraRadera