Free background from VintageMadeForYou

tisdag 1 juni 2010

Regn regn ge dig av, kom igen en annan dag



Idag blev det lite höstligt, x-stichen som är mitt sensate klick på Tradera. Jeansleggings och Calou tofflorna. När ska vi få lite värme så man kan få gå barbent? Är så innerligt trött på detta regnande!!

Ikväll ska vi på föräldramöte inför lillasysters skolstart. De är ganska långsamma och knapphändiga med information inför start av förskoleklasserna. Ännu sämre är att barnen har inte heller fått hälsa på i skolan någonting utan lärarna har varit på dagiset en stund häromdagen. Tror ni jag kommer sitta tyst och timid idag? Nej helt rätt!! Hur ska de möta varje enskilt barn när de inte känner? Vi föräldrar är nämligen inte välkomna vid skolstart utan förväntas lämna dem klockan 8 skolstartsdagen. Så argumenten ska slipas lite till så är jag redo klockan 18.00 ;D

Kramar till alla fina

4 kommentarer:

  1. Har inte barnen fått hälsa på i skolan?! Urdåligt! Har hört föräldrar i våran håla med som har varit förbannade över hur det har skötits inför skolstarten. Helt rätt, ge på dom!! Fin som f-n i den x-stitchen är du:) Ännu en pärla som fru G har ägt och sålt. Jag är en jubelidiot, jag vet....Kram gumman!

    SvaraRadera
  2. Men herregud, har de inte varit och hälsat på i skolan!!!?`? Du gör helt rätt i att inte sitta tyst, på dem bara!! Förra året var min dotter på skolan 2-3 gånger och sen fick de även vara där en dag då de åt lunch där. *hejar på dig ikväll*
    Snygg du är i fina x-stitchen och kikade även på bilden från i söndags. SÅ fin du var i CoolWool i Royal!!!
    Kram och lycka till ikväll

    SvaraRadera
  3. Men??
    Det var något av det värsta jag har hört!!
    Jag hoppas verkligen att du inte satt tyst och jag hoppas att fler än du reagerade!!
    Har jag aldrig varit med om att man inte hälsar på flera gånger och självklart får alla föräldrar vara med första dagen!

    Ska ni boka disney??
    Vi ska dit på söndagen 14.30
    Jeanette verkade också sugen....
    Molly fika kanske :-D
    Kram

    SvaraRadera
  4. What?? Klart som fasiken de måste få hälsa på och det inte bara en gång!! Flera gånger och äta där med så att det blir familjära med omgivning och rutiner. Hoppas det löser sig! Fiiiiin är du iaf hjärtat!

    SvaraRadera