Free background from VintageMadeForYou

måndag 10 maj 2010

Vilken kort arbetsvecka:)


Japp jag har hittills överlevt måndagen:) Nu är det bara simskola som har avslutning så kan jag få krypa i säng. Känner mig trött och sliten, men tror det är brist på värme som gör det.

Helgen sprang på men den blev så bra och nu har vi en kort arbetsvecka framför oss. T o m Älskade maken ska försöka vara ledig i dagarna 4. Vet ni vad jag övertalat honom till: att åka med till Ullared?! Tror knappt det är sant men HELA familjen ska dit på fredag. Som en utflykt;D Det behövs lite skor till de andra familjemedlemmarna så det är inte helt bortkastad tur:)

Idag har jag lämnat mitt första negativa omdöme på Tradera. Ont i magen fick jag! Men det är en månad sedan auktionen gick ut ( vet att jag är en mespropp) Hon har skyllt på att hon inte haft dosan, inte varit inne osv osv, Förra veckan skrev jag att det är bättre att säga att man ångrat sig. Vi har haft mejlkontakt ca 5 gånger. Gissa vad som händer; jodå hon lämna negativt tillbaka. Så glad jag blev över att kunna kommentera hennes kommentar. Hon har misskött detta inte jag!

7 kommentarer:

  1. O my!!!! Hur gjorde du för att övertala maken?? Min TOTALVÄGRAR!!

    Jag fick mitt första neg.omdömme härom dagen...tjejen som gav de var supernöjd med klänningen och att varan kom dagen efter betalning MEN jag svarade inte på hennes mail ang att hon fått klänningne....dålig kommunikation var det som anledning - det var INTE befogat!Men ditt är ABSOLUT BEFOGAT ...MEN inte att DU ska få neg...

    Oj lååångt :)

    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Herregud! Jag tror nog fan att asfalten blommar förr än att jag får med mig S till Ullared! Visst är det trist med alla idiotas som numera befolkar Tradera:( Det måste man väl förstå att det blir negativt omdöme om man inte betalar. Tycker att du var väldigt tålmodig i alla fall....Snygg som attan har du varit i dag:) Kram

    SvaraRadera
  3. Men jisses vilken snäll karl du har :D Min vill faktiskt också åka dit, men det är bara för att han aldrig har varit där. Jag vägrar ta dit honom då jag vet att han kommer få spel efter 30 min och tvinga mig hem igen :D hahaha du är ju såååå söt på det fotot! Hoppas allt är bra med dig och det dina! Kram

    SvaraRadera
  4. Jag har inga problem att få med mig maken. Fast det blir mest jag som springer runt och han kollar det mest viktiga för hans del sen tar jag mitt och barnens. Fikar i omgångar med barnen så blir allt lugnt och skönt för oss alla 4. :D Min man har problem med fötterna och värk i hela kroppen därför är det mest jag som springer runt.
    Men herregud vad är det för idioter som finns på T??
    Supersnygg som alltid!
    Kram

    SvaraRadera
  5. oh vad skönt med långledigt!! Jag hade missat att ta ledigt på fredag... du ska inte övertala maken att åka till freeport på torsdag också?? KRamar

    SvaraRadera
  6. Hahaha ojdå! Är lite ambivalent; tycka synd om J eller vara glad för din skull?! Nä vet du det blir säkert mysigt m hela familjen, blir lite annan shopping då. Mycket nöje!!
    Sen var det tråkigt med Tradera men 1negativt stör inte om de andra är positiva.. Nä skit i henne nu!!

    Fin som vanligt ser jag..
    Kramar syster

    SvaraRadera
  7. Tack sötis:-)
    Såg att du hade skrivit till mig på FB men då hade du redan hunnit logga ut:(
    Så fin du är idag!
    Jeansjackan är ju bara underbar, precis som du;)

    Vilken otroligt dum tjej på tradera..
    Jag har fått flera hämdomdöme och tycker att det är urtrist...Det ser ju inte bra ut för mig med alla dem negativa heller:-(
    Men ska man strunta i att lämna neg, bara för att man inte vill få ett tillbaka då?
    Då är det ju ingen mening med omdöme!

    Va kul med en ullaredsresa:-)
    Min man gillar också att åka dit ibland, de har ju massor av saker till män också ju;-)
    Vi tar det som en utflykt och shoppar mest en massa onödigt, äter gott, fikar och gör en skojig sak med la familia:-)
    Ha det gott fina du,
    Kram

    SvaraRadera