Free background from VintageMadeForYou

tisdag 18 maj 2010

T= tisdag och trött



Ja det är stor skillnad på hur man ser ut före och efter jobb;)
Dessutom har vi varit på utvecklingssamtal med storasyster. Därför supertrött!

Läser att Freeport fått in mycket mer, hur vet man när det är läga att köra dit? Med tanke på att det är ca 30 mil enkel resa kräver det lite planering. Om man inte är fyra tokiga tjejer i bilen som delar bensinkostnaden...Då måste mina Tradera auktioner gå lite bättre eller drömvinsten hamna här.

Idag hittade jag en massa härliga boktips hos Katinka så ikväll ska jag frossa lite i listorna och beställa böcker till semestern. Det är härligt, en god bok under ett parasoll "drömmer".

min härliga sommartunika och de fina smyckena från Unica of Sweden

kramar alla fina

5 kommentarer:

  1. Fin du är även om du är trött.
    Ja nu vill jag med till freeport igen. För när jag var där så fanns ju inget.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vill också till Freeport nu när det finns mycket mer. Skit att det ska vara så långt:( Kan ju liksom inte samåka med dig heller;) Ha en bra kväll gumman. Kram!

    SvaraRadera
  3. jag vill också dit!! Ska vi inte samköra?? Frågan är bara när och hur... Har dom öppet söndagar? Kramar

    SvaraRadera
  4. Ja, utbudet såg ut att vara mycket bättre nu.
    Du är så himla fin i din Summer of tunic. :)

    SvaraRadera
  5. Ja, ska ni dit så måste ni lova att fråga mig!!
    Jag som åkte alla dem milen och kom hem alldeles tomhänt:-((
    Visst är det synd om mig??????????????

    Snyggaste trötter jag har sett förresten;-)
    kram på dig

    SvaraRadera