Free background from VintageMadeForYou

onsdag 26 maj 2010

Hahahaha


Skittrött och skamsen för att inga bilder visats senaste tiden tänkte jag: " nu så"

Jag vet vad jag ska göra i helgen, städa med start att putsa spegeldörrarna:D

På mig idag har jag kjol och t-shirt från GreenHouse och över bolero från Lingon & Blåbär, leggings från H&M och mina goa Caloutofflor. Min grandmas var på i morse, men annars är det ingen Molly idag. Första gången på länge när jag tänker efter.

Hoppas alla haft en härlig dag
Kramar till alla fina

5 kommentarer:

  1. Hej sötnos. Vad fin du är!

    SvaraRadera
  2. Usch, jag behöver också städa i helgen...
    Du är fin utan Molly också :)
    Tittad lite på dina förra inlägg, så fin tös du har!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Halloj sötis, molly fri med lika fin ändå!
    Är också molly fri nu sen i eftermiddags...
    Så kan det bli ibland..:-D
    Kan tänka mig att det är fullt upp nu inför skolavslutningar och allt...
    Kramar!!

    SvaraRadera
  4. Hej snygging! Tack för kommentarer hos mig! Lovar att vila, bästa sättet att göra det för mig är att åka iväg. Så jag lovar! Sköt om dig du också, som verkar stressa en hel del du med! Massa kram!

    SvaraRadera
  5. Snygging där!! :) Hoppas du får en härlig torsdag.
    Kram

    SvaraRadera