Free background from VintageMadeForYou

torsdag 20 maj 2010

Tandlös-Lycka


Livet är underbart när man är 6 år:) Tänderna ramlar och man har fått plats på fritids:D

idag har vi varit och vaccinerat båda katterna. Det är så bra att djursjukhuset har drop-in så det är bara att åka dit, sätta sig och vänta. Jag tänkte att idag när sommarvärmen kommit är nog kön kort. Tänk vad klok man är ibland! Jag tror inte vi var borta mer än en dryg timme och då ska vi köra 3 mil enkel resa. Dessutom hann jag tanka på hemvägen. Nu är båda katterna redo för pensionat vistelse när vi är på semester.

Någon mer som är sugen på att rea:n på Bluelawn?

kramar alla fina

1 kommentar:

  1. OOOOOH JA!!!! Är så reasugen så det vattnas i munnen när jag är in på Bluelawn. Nu får tammefan dom svenska shopparna följa efter innan jag går under;)
    Och sötnosen har tappat tänder:) Kram!

    SvaraRadera