Free background from VintageMadeForYou

lördag 15 maj 2010

Lördag: vad hände Kristi Flygare?

Intensiva men härliga dagar har vi haft och nu regnar det igen!
I onsdags kväll blev vi hastigt "Bed & Breakfast" till 2 barn extra. Min bror och hans familj kom till skåneland och då behövs sängplatser. Så en fördubbling i barnskaran har vi haft i 3 nätter:) I torsdags packade vi ihop grillsaker, gick upp i skogen och grillade korv till lunch. Vi hade jättehärligt väder och nu är det så härlig grön färg i skogen. Tjejerna lekte vid en koja och såg årets första snok. Jisses vad de blev nervösa!



Igår var det stora premiär dagen: Älskade maken var med i Ullared!!! Innan vi åkte tog han kortet och jag tycker nog jag ser rätt laddad ut;)
Det var inte speciellt mycket folk för jag tror alla var på Freeport på torsdagen och hade ingen ork kvar igår. Skor blev inköpta och gladast är nog lillasyster för sin rosapaljett beklädda skor.
Höjdpunkten för J var att han såg Morgan och det gjorde besöket fullkomligt.

Om "rapporterna" från Freeport talat lite mer för min storlek hade jag nog velat fortsätta dit med igår och J hade accepterat det men det verkar inte som det så här i öppningskedet har så mycket att fresta mig med. Väntar fortfarande på rea:n:)

Nu ska jag in i duschen och återkommer senare med en dagens.

Kramar till alla fina

2 kommentarer:

  1. Hej vännen, jag tror att du hade det roligare på Ullared:-))
    Freeport kommer jag aldrig ha ett sug mer för men om jag är i svängarna så kanske jag kan åka inom men bara kanske;-)
    Snygg var du hur som helst och du ser stenladdad ut :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken lycka!!! Jag vill också se Morgan när jag ska dit. :) Härligt att ni fick uträtt det ni skulle iaf.
    Har precis sålt min Nymph Nosleeve i färgen indigo då den i storlek 2 var förliten. Nu ska en 3:a införskaffas. :D Provade 3:an i multi på Isa of Malmö men den var ju mega stor så snacka om att det skiljer mellan färgerna. Eller - jag hoppas på det iaf. :D
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera