Free background from VintageMadeForYou

tisdag 4 maj 2010

Tisdag-


Eftersom morrnarna i detta hem har alldeles för små tidsmarginaler hinner jag inte med dagens på morgonen. Och lovar att synen av mig efter en full arbetsdag är inte upplyftande fick jag idag komma på en annan lösning. Meningen med bloggen är ju inte att stöta ifrån sig folk:)Med kameran framför nuna, lite bättre.

Sedan stekte jag pannkakor till kvällsmat, vilket gjorde att Summer tunic fick komma på.Skulle på föräldramöte och då får man ha rena kläder på sig;)

Dessa sista veckorna innan skolavslutninegn känns som om de kommer att ställa till för mig både tid och ork. men så länge det fungerar kör jag på. Lite trist är att tiden att kommentera alla fina inlägg som jag läser hos andra får stryka på foten.
Ska försöka hitta lite stjäla lite tid för det;)

Igår var det simskola, näst sista gången för denna termin. Undrar varför man som förälder betalar 950 kronor för att ens barn ska hoppa grodhopp en gång i veckan under 30 minuter? Det hade blivit en fin Poplin frilled bluse för det;)

Kramar alla fina

4 kommentarer:

  1. Hahaha...tänker allt i Mollysar. Här tycker jag dock att vi fått valuta för pengarna när det gäller simskolan, fast en röd Poplin s/s hade inte suttit fel.... ;)

    SvaraRadera
  2. Ja du, här läggs det massor av pengar på diverse handbollscuper och dans. Å andra sidan får man vara glad att ungen har nåt intresse! Kram

    SvaraRadera
  3. Haha... skönt att man inte är ensam att räkna om allt i Mollysar ;o)
    Fast jag kan dock toppa simlektionskostnaden... i simstunder för hund... som går lös på runt 300 kronor per halvtimme...
    Fan vad kul det är att vara besserwissweäcklig och värst... ;o)
    Massa kram från ett stressland till ett annat!

    SvaraRadera
  4. Hej sötnos. Vad fin du är! Som alltid iof.. :D Ja du simskola är HUTLÖST dyrt. De fjantar omkring i bassängen 30 min och sedan slängs de ut. Hela projektet att ta sig dit, ta av kläder, duscha och ta på kläder tar dubbelt så lång tid. Det bästa var ändå när jag frågade simskoleläraren. Kommer de lära sig simma på denna terminen? Hon tittade på mig som om jag var från mars och sade sedan något snorkigt. Nej man lär sig inte simma här.. Man får vattenvana... Ehhh Ge mig en spann vann så skall du fane mej få vattenvana tänkte jag då :D hahaha Kram sötnos!!!

    SvaraRadera