Free background from VintageMadeForYou

lördag 22 maj 2010

Pingstafton=Sommar!!!



Lillasyster och jag har haft en riktig mysdag! vi hade en lugn förmiddag dvs hon tittade på barntv och jag städade:) Väntade på solen för vi skulle ju köra ner-cabbat. Riktigt varmt och skönt men inte så gassande sol så körde vi en sväng.
En tur till Vellinge och Unica. Lite 30% plagg hängde där och det är från pre spring mest tyckte jag. Ring och fråga om ni är nyfikna på något för de är väldigt hjälpsamma i butiken!

Sedan stoppade vi för inköp av lite kryddväxter, basiliska och mynta.
Fortsatte hem för att mysa och då kom solen. Vilken underbar pingstaftonskväll! Vi har ätit middagen ute och varit ute i t-shirt, kjol och bara ben:D Detta är livet!!! Hoppas på en fortsättning i morgon

3 kommentarer:

  1. Blev det nåt shoppat hos Unica? Vi har haft sommar här också, grillade och käkade ute. Jättemysigt. Nu precis har himlen öppnat sig och det ösregnar. Kanske bra att det gör det, kyler ner fulla raggers lite;) Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det helt underbart när värmen äntligen kommer! Hade en helt underbar dag igår. Allt känns så mycket enklare då!
    Vilka sötnosar du har!!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Låter som en mysig helg. Härligt att du fått tag på rätt färg och storlek nu. :) Jag had epå mig mina röda idag.
    Kram

    SvaraRadera