Free background from VintageMadeForYou

tisdag 11 maj 2010

Äntligen fattat beslut


Det bidde svarta:) Puh!!
Tänk vad beslut är svåra ibland. Jag som är gammal intensivvårdssjuksköterska- vilken lång titel;) Är van att fatta mycket snabba beslut- i arbetet inte privat. Det är STOOOOR skillnad. Tänk bara så tungt att välja mellan svarta eller vita tofflor. Klart det tar en vecka att komma fram till vilken.
Nu kan jag lägga mig och mysa med en god bok. Tänk imorgon är sista arbetsdagen denna veckan. Så underbart att få 4 heldagar med Älskade maken och prinsessorna!

Massor med kramar till alla fina

5 kommentarer:

  1. Decisions, decisions! Det är inte lätt att vara människa ibland;) Svarta blir snyggt. Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Hittade precis till din mysiga blogg. Läser dessutom till sjuksköterska i termin 5 :-) Jag har fortfarande psykiatri, geriatrik och äldrevårds-praktik framför mig i höst...innan jag är klar :-)

    Mvh, Mirva

    SvaraRadera
  3. Hej sötnos. Jag beställde vita & svarta för jag kunne banne mig inte bestämma mig :S Men ett par skall ut på Tradera.. frågan är bara vilket haha
    Du gumman, har du ngt bra boktips? Skall ju till stockholm nästa vecka o behöver lite tidsfördriv på tåget :D

    SvaraRadera
  4. Bra val! :) Visst är det svårt att bestämma sig emellanåt. Värsta beslutsångesten får man allt som oftast.
    Ha en härlig ledighet och lycka till på Gekås! :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. De svarta är klockrena, enkelt att ha till allt! Nu blir även jag sugen på dessa.....dessa farliga bloggar.
    KRAM!!

    SvaraRadera