Free background from VintageMadeForYou

tisdag 25 maj 2010

Blodomloppet-Utan mig



Japp ikväll skulle jag varit flitig och social utanför hemmet. Jobbade över 2 timmar och när det var dags blev jag omdirigerad och körde hem. Får väl ta de 5 km vid ett annat tillfälle;)

Många saker på jobb som påkallar mitt engagemang. Jag har i allafall skrivit fler anmälningar till socialtjänsten de senaste 14 dagarna än jag gjort alla de andra arbetsåren. Både vuxna och elever kommer att pusta ut den 11:e juni:)

Hinner inte riktigt med några dagens nu för tiden men det kommer igen.

Nu ska jag lägga beslag på soffan och kolla melodifestivalen. Ska bara plocka fram svenska flaggan!!

kramar alla fina

2 kommentarer:

  1. Men usch!! hoppas det inte är något allvarligt. Blir så illa berörd när jag tänker på hur många barn som finns där ute som har det dåligt eller som hamnar i kläm pga oss vuxna :( Kram på dig hjärtat!

    SvaraRadera
  2. Usch då! Ja det finns många barn och ungdomar som far illa:( Ha en bra kväll framför melodifestivalen. Kram!

    SvaraRadera