Free background from VintageMadeForYou

fredag 12 mars 2010

Favorit i repris!!


Japp, har ingen fantasi eller tid på morgonen. Man kan välja vilket alternativ man vill för båda passar. Då har Fondan blivit en av räddarna i nöden! Denna veckan har det varit dålig variation; Blues skirt måndag, tisdag och onsdag. Fonda torsdag och fredag. Kanske tur att jag hunnit stryka ikväll!
När jag blir rik ska jag anställa en hushjälp, som städar tvättar och stryker. Det är så himla tråkigt!!!
Underlättar att det är fredag så man kan ta ett glas vin till.

12 kommentarer:

  1. Fondan är fin, ingen dum repris alltså!! Jag har en i rosa som du och en i chalk.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Underbara Fonda dress..Älskar den..
    Du är så fin i din Fonda dress...
    Samtidigt är den fin och så skön att bära..
    Så slipper man stryka den..

    Till hösten kommer Fonda dress tillbaka i 7 färger!!!
    :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fondan är verkligen en räddare i nöden! Man känner sig alltid fin i den. Kram!

    SvaraRadera
  4. Du passar så urfint i den rosa Fondan!! Tycker Calou ska komma med bubbelgumsrosa tofflor till dig som du kan lalla runt i i sommar. Så fint tror jag.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Men vad fin du är i den! Och vadå: klart att du ska använda de fina nykomlingarna i garderoben. :)

    Ha en fin helg!
    //Erika

    SvaraRadera
  6. Underbart fin är den på dig så mååånga repriser tack! :)

    Kramar

    SvaraRadera
  7. DU är superfin i din rosa FONDA! Ha en trevlig fredag!
    KRAM!

    SvaraRadera
  8. Men hallå snygging så snygg du är i fondan!!
    Och när jag blir rik ska jag också ha städhjälp!!!
    Och du gav mig tips på vad jag kan ha på mig idag också...
    Blues skirt som jag fortfarande aldrig har använt...
    Kanske dags nu??
    Hoppas att allt är bra med dig vännen,
    Kram Mia

    SvaraRadera
  9. Men du är såå fin i din Fonda så det göööör ingenting! :D Du det där med städhjälp tycker jag vi skålar på! Kram

    SvaraRadera
  10. Tack för alla fina komplimanger!!
    Charlotte: jag får leta efter blå ,visst lsäte jag något om indigo? Japp min färg, då blir det en sådan
    Jeanette: jag får hålla utkik, håller med dig.
    Kramar Mia!!
    Sanni: helt klart ska vi ha vin när vi ses!

    SvaraRadera
  11. Hmm, måste testa att kommentera här. Provade att lägga till en kommentar på ditt senaste inlägg men det syns inte? Strange!
    Får se om det här funkar då...
    //Erika

    SvaraRadera
  12. Fonda dress kommmer i Light Indigo (ljusblå) och dark Indigo..
    Har jag hört.
    Kram

    SvaraRadera