Free background from VintageMadeForYou

söndag 14 mars 2010

Premiär


Idag kände mig fin!! Har varit på Malmö Operan och tittat på "Karmelitsystrarna" och då fick min fina x-stich följa med. Det pratas om Odd Molly och tantvarning, det är ganska mycket tanter på operan men inte många mollysar. Jag såg en lila Lovely Knit och en T88 smock, ja oxå jag själv.

Barnen fick ny lust att vara ute igen när snön nu smält bort. De har blivit så less på vintern så de senaste veckorna har de inte gått ut på helgerna. Men idag pinnande de iväg i vårsolen till en närliggande lekplats och hade haft jätteroligt!

I ett nafs har helgen gått och det är en ny vecka. Kan man hoppas på lite mer plusgrader nu kanske?
kramar

8 kommentarer:

  1. ja nu måste väl ändå våren va på väg här nere?! Superfin du är! Kramar

    SvaraRadera
  2. Du kan verkligen känna dig fin!!!
    Visst är man trött på vintern...
    Nu vill man ha vår!!!
    Ha en trevlig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad fin du är i din x-stitch!!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad fin x-stitchen är på dig! Tack för omtanken:) Kram

    SvaraRadera
  5. Den X-stitchen hör till de allra finaste tycker jag. Den ska du verkligen vara stolt över! Fina är ni tillsammans också :-)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Så snygg du är i den!!!
    Jag saknar min så som jag reklamerade :-(
    Vill ju ha en ljus också då jag bara har den i chocolate..
    Va härligt att höra att din mamma mår lite bättre nu!
    En stor kram till dig,
    Mia

    SvaraRadera
  7. Oj vad den var fin i rl! Hmm har inte ens ägnat den en tanke innan men det borde jag kanske göra. Passar dig som en smäck juh!

    SvaraRadera