Free background from VintageMadeForYou

söndag 14 mars 2010

Så här ser jag inte ut idag!


Men jag gjorde igår, efter städningen och innan Melodifestivalen:)
Hade en riktigt härlig lördag; städade på förmiddagen och sedan till mamma på sjukhuset. Hon är MYCKET bättre och det är så skönt. Imorgon ska hon flytta till sjukhuset i Malmö och andra fortsätter sköta om henne.
Lillasyster var med mig hela eftermiddagen och hon fortsatte sin idoga träning att lära sig skriva medan mamma och jag pratade. Det är så härligt när de håller på och får kläm på hur bokstäver bildar ord. Man ser hur fantastiskt de tycker att det är när det blir rätt och de själv kan läsa vad det står
Sedan var det god mat och dryck men ganska "stressig " middag. Storasyster hade 5 kompisar på festival kväll, chips , popcorn, godis och läsk varvat med allsång och fnitter!! Jisses vilket liv det var här men roligt hade de.
Jag hade mina favvisar och är riktigt glad för att Anna vann. Jag gillar låten! Men att den sen förmodligen inte har en suck i Oslo är en annan sak.

Hittills har förmiddagen flutit lugnt. Den aldrig sinande tvätthögen har fått sig en match och jag fortsätter lägga ut mina Tradera auktioner. Några Odd Molly plagg finns men mest barnkläder finns här:http://www.tradera.com/MyTradera/Seller.aspx?filter=1

Gårdagens underbara tunika; Banyard är bland mina första mollysar och den är så härlig. Igår kombinerade jag den med jeansleggings.
ha en härlig söndag i vårsolen!!

2 kommentarer:

  1. Hej! Fin du var i din Barnyard. Jag hade också den men nu är den såld... Hittade liksom aldrig hem i den. Så är det ju ibland.

    Din länk funkar inte, försökte spana vad du har ute...

    Kram
    Erika

    SvaraRadera
  2. Fina du! Låter som en riktigt lyckad dag igår. Härligt att din mamma mår bättre.
    Så mysigt för stortjejen med tjejkväll & melodifestival.

    Kram

    SvaraRadera