Free background from VintageMadeForYou

tisdag 23 mars 2010

Idyll Interiör



Gulliga Miriam letade runt och hjälpte mig göra av med helgens shoppingkassa;)
Så nu måste jag dyka i garderoben och ge mig ut på Tradera. Vill fortfarande ha en Wigwam och en Grandmas... Men när tidigare "vill-ha" kommer på rea får planerna ändras lite.
Tyvärr fanns Grandmas bara kvar i 0 och 3:( Annars hade jag nog slagit till på en sådan.

Stort tack till Miriam som har en ängels tålamod idag , vi är många som ringer!

2 kommentarer:

  1. ha ha ha skriver som hos Sanni bus, varför ska jag va den enda som är barskrapad i helgen??? Ingen märker min ondsekfulla plan...

    Skämt o sido! Kul att du kunder fynda! Kramar

    SvaraRadera
  2. Skoj att fynda! Den blir verkligen fin på dig tror jag. :-)
    Kram

    SvaraRadera