Free background from VintageMadeForYou

söndag 21 mars 2010

Söndag & Premiär!


Lördagen försvann i ett huj. Dagen planerades minitiuöst pga Lufsarna, klädparty, tomt kylskåp och gäster. Då får man prioritera och det blev inget inlägg. Framemot kvällen lämnade våra gäster återbud pga sjukdom och jag behöll mysbyxorna på:)

En riktigt härlig lördag kväll, god mat och dryck ( ja, Dr Molly lite champagne blev det) och godis i mängder. Sedan hyrde vi via teliaboxen film som alla kan se; UPP blev det. Tror nog alla var nöjda när de somnade! En härlig känsla!

Idag har jag för första gången på mig ett Tradera-fynd. För halva priset fick jag tag på denna mitt i smällkalla vintern. Så den har hängt ett bra tag i garderoben men med vårsolen så fick den komma på. Vi hade +9 * i Malmö nu på eftermiddagen!!! Det finns hopp om värme!!

Min "hovfotograf" är blivande-6 åringen. Både jag och OddMollyholic har unga, duktiga fotografer!!

5 kommentarer:

  1. jag visste väl det(: Nästa lördag får vi ta ett glas ihop (;

    Superfint fynd!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Tjusig! Härligt när man kan fynda!!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Nej vad avundsjuk jag blir! Vill också ha en wrap. Du är så fin i din:) Kram!

    SvaraRadera
  4. lite avundsjuk på vädret... här blev det snöstorm idag, har hittills kommit 30 cm nysnö...

    SvaraRadera
  5. Wrap är bra snyggt! Upptäckte jag först på vår träff i malmö. Köpte ju en där, sedan har maken köpt en till mig. Och nu vill man såklart ha ännu fler. Hade en på bevak på T idag men den blev snordyr. :o(
    Den här var riktigt mycket du! Kalassnygg!
    Tror du inte jag glömt telefonen på jobb... typiskt! Jobbar imorgon men testa ringa, kan jag svara och snacka så gör jag.
    Massa Kram!

    SvaraRadera