Free background from VintageMadeForYou

tisdag 16 mars 2010

Har något sett eller kanske köpt?


Jag gillar denna färgen och tänker detta kunde vara en härlig sommarklänning. Har något sett den IRL? Får kolla på träffen, som är snart!!! Oh vad det ska bli härligt! Ser verkligen fram mot att träffa alla. Några har jag haft förmånen redan att få träffa.

Till träffen är kör jag på i högsta växeln och träffen kommer som ett underbart avbrott. Ser verkligen fram emot att få shoppa i Stockholm, det gör ju inte en skånetös som jag särskilt ofta:) När jag sålde Lingon&Blåbär var vi där med jämna mellanrum och då frossade man loss men nu känns det som evigheter sedan. Inte för att jag behöver något, men vem av oss gör det egentligen: Det är ju roligt!!!

Nu ska jag bara försöka lära mig att lägga ut efterlysningar och länkar! Tänk på att jag är sjuksköterska, inte data tekniker:)

kramar

11 kommentarer:

  1. Inte den, men den röda köpte jag men den åkte tillbaks....inte bra på storbystad tyvärr!

    SvaraRadera
  2. Fan! Rent ut sagt... jag skulle ju maila dig om hur man gör med länkar och efterlysningar... FÖRLÅT! Magsjukan har även snott en del av hjärnan tror jag. Mår bättre, men stannar hemma imorgon också så ska försöka plita ihop då... Annars ring mig!
    Jag har sett klänningen idag, hos lisen.dk.
    Kramkram!

    SvaraRadera
  3. Gick in och dubbelkollade på lisen.dk. Men den fanns bara i 4 där såg jag nu :o(.
    Håller span på den...

    SvaraRadera
  4. Precis som Filippa så köte jag den röda men den åkte tillbaka. Den var rent för stor men kanske en 2:a hade suttit perfekt. Men just den färgen du är ute efter var eg den jag fastnade för först. Hoppas du får prova den uppe i Sthlm. Katinka skrev om just Alchemistryn att det skilde i storlek mellan de olika färgerna. Tror han har provat den och har någon bild i bloggen.
    Avis på alla som ska till Sthlms träffen. Men jag hoppas på att bli överöst med roliga presenter här hemma. ;) Kram

    SvaraRadera
  5. Klänningen är jättefin! Skönt att det inte är bara jag som har problem med tekniken;) Kram!

    SvaraRadera
  6. JAaaaa Vad roligt det skall bli!! Wiiiieeee!!! Klart vi tar taxi. Jag kan inte heller gå med mina så vi får fasiken sitta still ;) haha

    SvaraRadera
  7. Åh, jag längtar också så in i nordens till träffen!!
    En sån lyx va?
    Jag har aldrig varit iväg så över natten också dessutom:-o
    Det är ju bara en natt så jag hinner nog inte sakna familjen utan bara njuuta:-)
    Den klänningen har jag sett ett par som har beställt men blivit besvikna..
    Du får la kolla efter den på träffen så kan du ju iså fall prova den??
    Kram på dig snygging

    SvaraRadera
  8. Den är fin, men jag har inte sett den. Vet att Minzo och Ajabaja har den. Men där har du nog kollat?

    Tänkte maila dig en inbjudan till Odd Mollybloggen. Fast jag har ingen mailadress till dig.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  9. Den klänningen har jag. Är en 38/ 40 i storlek och den sitter liiite trångt fram vid bysten tyvärr, och jag är en 75b. eftersom klänningen är vidare nedtill ser det inte heller bra ut att ta en storlek större för då blir kjoldelen som en svajande lampskärm.
    Hälsar Elin

    SvaraRadera
  10. Tack Elin! Då kommer den inte att passa mig. Så skönt att jag inte behöver fundera på den.

    SvaraRadera
  11. Ha-ha så roligt :0) Fattade ju inte det då du inte kommenterat i alla fall inte med din bloggadress. Sorry =0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera