Free background from VintageMadeForYou

onsdag 24 mars 2010

Jiipppeee- Jag vann!!!!!




Så glad när jag kommer hem - Jag har vunnit utlottningen hos fina Malenamin!!!
Camprade lottade ut ett blandat paket med saker och JAG VANN!!!! Det är andra gången det sker, har ju vunnit en härlig tvål hos Bina i höstas.

Dessutom;När jag gjorde min beställning hos Camparde 12.05 strulade det. Så den första försvann och när jag sen gör om den är givetvis den vit/blå smocken slut;(
Då blev jag lite sur och väljer den lila istället. Oxå jättefin men jag har letat efter den vit-blå.
Nu när jag kommit hem har jag DUBBLA beställningar - det blir dyrt!!! Men den vit-blå finns med!!!
Men jag behöver inte 2 svarta och 2 rosa tishor eller 2 rosa jeans:)
Hur stor är sannolikheten att allt jag beställt kommer? Ska jag ha is i magen och retunerar det som inte ska stanna eller ändra beställningen redan nu? Vad hade ni gjort?
Oh så glad idag!!!!!

12 kommentarer:

  1. Åh vad roligt!!! Grattis!!!! Riktigt roligt att just du vann den. Om du nu mot förmodan får 2 full emb smock så kanske jag är väldigt intresserad.... Har nog ångrat mig att jag inte klickade på den trots att jag har 2 i andra färger. *velpotta*
    Ring och kolla med dem för som du säger så behöver du kanske inte 2 av varje. :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till din vinst, så kul!

    Svårt det där, chansen är ju att det inte finns. Maila och hör om de svarar så kanske gåtan får sin lösning. Jag klickade inget, visst var jag duktig ;0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. Åh, lyckliga du som vann!!!
    Och som har shoppar;-)
    Jag som hade en blå men sålde den innan på tradera..
    De hade dem ju då på kosta outlet..
    Tänk om vi kunde tagit en runda dit nån gång??
    Ha det så himla gott vännen,
    ses ju snart!!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinsten! Jag skulle nog ha is i magen och returnera sen. Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis gumman! Blev så glad när jag läste att det var du som vunnit! Du är verkligen en sötnos och förtjänade det verkligen med din underbara personlighet!!!! Pussss

    SvaraRadera
  6. Hej! Har precis blivit frälst i Odd Molly och sett denna tunika på en blogg tidigare. Missade Camparde idag, jobbade. Är jätteintresserad att köpa en av dig om du får två. Vilken stl har du klickat hem? Tack för en trevlig blogg. /Stina

    SvaraRadera
  7. Tack, jag blir lycklig som ett litet barn över min vinst. Älskade maken skrattade åt mig!

    Jag har på min beställning en smock i vitt-blått och en i lila, båda storlek 2. Vill ha vit-blå men är väldigt nyfiken på den lila. har nämligen inte sett den färgen IRL.
    Linda; jag följer ditt råd och håller mig cool.

    SvaraRadera
  8. Kära du, har du möjligtvis en Odd Molly jacka i satin som du har till salu? Från kollektionen Amore spare integritas? Jag är i "desperat" jakt efter den jackan. I mitt blogginlägg har jag skrivit mer om den & vad jag kan tänkas betala för jackan. Tack.

    http://emeets.blogg.se/2010/march/har-du-en-odd-molly-jacka-i-satin.html

    SvaraRadera
  9. Hahaha...jag läste så snabbt igår och fick för mig att du vunnit full emb tunikan i vitt/blått. :D Så går det när man läser så snabbt. Senare kom jag på att vinsten var ju inte den utan det där fina kitet. Snacka om förvirrad!!! Sorry!
    Det ska bli roligt och se om vi alla får det vi klickat hem. :) Igår efter all hysteri så stekte jag pannkakor och då kom jag på att jag behövde en till sak på Campadre och minsann det fanns kvar så jag klickade igen!!! :o Vansinne!
    Kram och krya på tösen!

    SvaraRadera
  10. "ASG", Jeanette tänk vilken vinst det hade varit:) Men jag blev precis lika glad över att beställnigen gått igenom.
    För att inte glömma hur glad jag blev över att jag vann hos Malenamii!

    Kramar snygging

    SvaraRadera
  11. hoho? hur nyfis blir jag inte nu då! tips fr mig? lördagsklädsel. ÅH! *frustrerad*

    vad har du beställt för strl på jeansen? är det 2 kan jag köpa ett par!
    KRAM

    SvaraRadera