Free background from VintageMadeForYou

söndag 7 mars 2010

Solig söndag


Jag tänker att ni molly systrar är de mest toleranta mäniskor jag stött på och låter därför lillasyster stå för söndagens fotografering med. Storasyster och älskade maken är på fotboll och då roar vi två oss. Foografering!! Digitalkameran är nog en av de mer barnvänliga uppfinningar som finns. Tänk så länge man kan få prova sig fram och lätt att radera bort sådant man blir missnöjd med. Vi hade roligt en bra stund!
Morgonen började lugnt och härligt som söndagar ska. Idag var det extra mysigt med Vasaloppet på TV:n. Men jag tycker det är lite jobbigt att titta på, åker med dem och speciellt första backen är kämpig. Idag var upploppet besvärligt med, jag blev så trött i armarna:)

Dagens är ett härligt reafynd från OddMollybutiken på Humlegatan.
Tack vare härlig rapportering till Katinka och en lista på vad som fanns på rea:n. Bl a denna i royal till 50% rabatterat pris, för mig var det ett härligt fynd. Den används flitigt, tillsammans med en jeansjacka, underkjol från Indiska, tights och stövlar.

Kunde inte hålla mig längre utan idag blev det ett par klick på Tradera. Fanns ett par saker som jag blev så nyfiken på och till bra priser. Något från en äldre kollektion och det gillar jag.

6 kommentarer:

  1. Det är väl inga fel på dina bilder! Smock dressen är så fin i royal:) Kul med Tradera-fynd. Blir lite nyfiken...Kram

    SvaraRadera
  2. I love min full emb smock som är likadan! Så användbar.
    Skoj med klick på tradea har gjort 2 klick i veckan så jag hoppas de ska dyka upp så snart som möjligt. :)
    Dottern tar jättefina foton.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Va roligt att göra fynd!
    Fina bilder ni tar.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Roligt med lite äldre godingar. Tycker att lilla syster sköter isg alldeles utmärkt! :D KRam

    SvaraRadera
  5. Fin bild hon tagit!
    Och gissa hur avis jag är på klänningen. Jeanette hade ju den på vår träff och sedan dess kan jag inte få bort den från näthinnan... skannar T men ingen royal... Dyker kanske upp. Du är skitsnygg i den!
    Kul med T shopping, ser fram emot att se bilder på dina fynd!
    Ha en bra måndag! Kram!

    SvaraRadera
  6. superfin! Och vad skönt att man inte var den enda som klickade på tradera igår!!! Vad blev det? Kramar

    SvaraRadera