Free background from VintageMadeForYou

söndag 28 mars 2010

hemma igen



Tack alla underbara Molly-systrar för en härlig helg! Tack till Tintin-style för den fantastiska goodie-bagen, godisbordet och den ljuvliga service ni gav oss alla.
Tack till Odd-Molly butiken för otroligt fint arrangemang för oss!!

Jag är onekligen trött idag, mycket skratt, god mat och dryck. En del shopping men betydligt mer provningar. Många vackra plagg på många vackra systrar!

Det allra bästa har varit att få sitta och prata med er goa tjejer som jag aldrig fått möjlighet till annars: vackra Sanni, ljuvliga Sara, underbara Mia, roliga Evalena, väna Emma för att nämna några! Ingen glömd!!! Tack!!!
massor med kramar

7 kommentarer:

  1. vad kul vi hade! Man blir så glad när man ser kortet! jag kommer inte hem förrän imorgon så min lilla "utflykt" är inte riktigt slut än!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad fina ni är allihopa :0) Jag kan tänka mig att ni hade det superkul också.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. Ni är superfina hela högen! Kul att ni hade det bra:) Kram

    SvaraRadera
  4. Hejsan min sötaste vän!!
    Vilken underbar helg vi har haft:-)
    Idag var det knappt jag orkade gå upp ur sängen, jisses så trött jag var!
    Hoppas att resan hem gick bra, jag lyckades också sova en bit på tåget:-)
    Och när jag kom hem så klickade jag hem en fin sak på folkmalmo som har 20% :-D
    Ha det gott vännen, och tack för allt, du är bara för go!!
    kram Mia

    SvaraRadera
  5. Det var jätte trevligt att få träffa dig!
    Kraaam på dig!
    Mia

    SvaraRadera
  6. Underbart att träffas! Vi ses nog igen och tack för fin helg! Kram

    SvaraRadera
  7. Åh hej!!! Tusen tack för dina varma ord hos mig.. jag är så glad att jag fick äran att träffa dig och dela så mycket tankar under dagen & kvällen i lördags! Ljuvligt, du är en underbar kvinna! Vad sägs, ska vi strunta i salon och spara ihop till en LV ;)

    Stor kram, Sara

    SvaraRadera