Free background from VintageMadeForYou

torsdag 25 mars 2010

Inte packat...


Vill inte känna mig stressad men jag borde kanske.
Tempot på jobbet idag var sådant att någon paus blev det först klockan 16.15!! Då fanns det tid att äta. Välbehövligt ska ni tro, jisses vad "sulten" jag var. Sedan information på föräldramöte vuxnas förhållningssätt till ungdomars alkoholvanor. Gick bra! Så nu är det en underbar fredag och så är det dags: Molly-träff!!!
Där har jag inte hunnit tänka packning ännu. Inte äns vilken bag som ska letas fram.
Tror att det kommer gå som på en räls imorgon kväll.
Ska bli underbart roligt att få träffa så många goa människor och bara vara!

Nu stupar jag i säng, sov gott!

6 kommentarer:

  1. Inte jag heller :s Har preciiiiiis bestämt mig för vad jag skall ha på mig på kvällen haha :D Kram

    SvaraRadera
  2. Som jag känner igen mig... utan panik men i sista sekund och då åker halva garderoben ner i packet. Bara i fall att liksom... för hur ska man kunna veta ena dagen vd man känner för att ha på sig nästa... Och nu tolkar jag inte dig utan pratar fritt från min egen personlighet.
    Är dock övertygad om att du håller Skånefanan högt i helgen! Avis? Ja det kan du ge dig på att jag är... Massa kram!

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får det kanonbra på träffen! Är så avundsjuk så jag spricker! Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, väskan är framme och en massa plagg hänger uuphängda i hallen och väntar på att jag ska betämma mig! Och jag åker redan imorgon. HJÄLP!!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. jag åker idag och håller på att tvätta nu! Blir nog panik lite senare!! Men så kul det ska bli, är lite deppad att jag åker hem så tidigt på söndag men men, jag åker ju upp redan idag!

    du har mail!

    KRAM

    SvaraRadera
  6. packa? ja, det ska jag göra men min kvälls outfit blev inte bra så jag får tänka om.... :)

    Kram

    SvaraRadera