Free background from VintageMadeForYou

måndag 29 mars 2010

Saloon dress- Bedrövligt!!


På den underbara träffen i helgen nöjde jag med att shoppa 2 plagg. Båda kände jag mig superglad för, tills idag. Vad är det för dåligt skräp som prånglas ut?! Om man gör detaljer ska de inte påverka kvalitén? Tvärtom, de är en del av Odd Molly´ signum, fina detaljer som förhöjer attraktionen på plagget. Men att plaggen går sönder när de hänger på galgen? Otroligt att vi betalar pengar för det?

Jga är sur nu....

kramar till er alla

7 kommentarer:

  1. Förstår dig absolut gumman. Du har ju inte envänt den så eg har du rätt att använda dig av öppet köp... Känn efter själv sötnos. Kram

    SvaraRadera
  2. har du trasiga sömmar på din? jag har inga än och vet inte hur jag ska göra. gillar verkligen klänningen...

    SvaraRadera
  3. Usch fy vad surt! :( Har din trasiga sömmar?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja det är väl typsikt. Jag köpte ju blusen och den jag provade var redan trasig i sömnen men jag fick ju en ny att ta med hem...men nu är ju frågan om inte den också ska få åka tillbaka till butik..hmm. Tråkigt när man väl bryter löftet om att inte handla från sommar kollektionen...nästan lite skrattretande :) Kram, Sara

    SvaraRadera
  5. ja jag är mer än sur här. Förra veckan 4 plagg i min garderob som är trasiga! Måste helreklamera mina chrysalis minigowns, tyget är sorucket långt in i tyget inte bara vid sömmarna. Jag börjar tro att OMplagg bara är till för att tittas på och inte användas.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Piss sur är jag.
    Deras kvalitets avdelning måste sitta o sova på jobbet! GRRRRRRRRRRRR

    SvaraRadera
  6. Ja, vad trist! Min Saloon Dress i Dark Powder som jag köpte i helgen är också sönder så nu är det jag som ringer så snart de öppnar till Odd Molly butiken. Så tråkigt det här. Kram

    SvaraRadera