Free background from VintageMadeForYou

tisdag 9 mars 2010

Dagens är gårdagens


jag skulle kunna klaga att jag har så mycket att göra. Men det vill jag inte, älskad emaken sliter väldigt mycket just nu! Därför kunde blev det inget inlägg i går eller mycket till kommentarer. ´"Min" dator är den vassaste i huset och då ritas det på den.
Mycket skriverier i olika bloggar om Odd Molly´s färdriktning och framtiden. Många läsvärda tankar och funderingar, mycket klokhet. Jag tänker inte fördjupa mig alls i detta. Tror att företaget har en väldigt långsiktig plan vart man vill och är helt på det klara med att det försvinner kunder men nya kommer till.
Jag tycker det är trist när man som kund inte känner att företaget bryr sig om just mig. Har svårt för företag som är för uppenbart selektiva i sitt kund urval, men vad är jag en naiv tös från landet:)

Jag ser att lillasyster är duktig på fotografering, i alla fall MYCKET bättre än hennes mamma! Så jag tar hjälp av henne tills jag fått kläm på det. Trist att man inte har tid att lära sig saker ordentligt!Men det komme rväl.
Skulle vilja lägga ut lite efterlysningar för det är ett par saker jag suktar efter.

Ska träna på det.

jag har fått en ny favorit: Blues skirt, den är ljuvligt skön!!

ha en fortsatt bra tisdag så hörs vi ikväll.

5 kommentarer:

  1. Fin kombo, kjolen är jättesöt!

    SvaraRadera
  2. Kanonfint med lovley kniten till kjolen.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så fin kombo!
    Lovely knit är helt underbar...
    Tycker jeanskjolen är så himla fin på alla Mollyflickor!
    Jag såg inte klok ut i den!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Suuperfint! Förresten! Vad tycker du om fluffet där bak? Stör det plagg som är längre om du förtår vad jag menar..

    SvaraRadera
  5. Jättesnygg kombo som är klockren, plaggen är som gjorda för varandra!!
    Kram Ina

    SvaraRadera